کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۳۷۴۶
تاریخ خبر:

چهره هفته | اعاده حیثیت خانم شاعر

روزنامه هفت صبح | محمدعلی باشه آهنگر کارگردانی است که بارها نشان داده می‌تواند یک داستان را تبدیل به اثری همراهی برانگیز کند. او در بعد از آزادی هم چنین کرده و بخشی از موفقیت سریال، پرهیز از اضافه گویی و نماهای کش‌دار است. آهنگر از بازیگران هم بازی‌های خوبی گرفته.

اصغر همت، رضا داوودنژاد، خسرو شهراز‌، سام کبودوند و … بازیگرانی هستند که مخاطب بازی آن‌ها در قسمت‌های ابتدایی را دیده و پی به وجهی دیگر از آن‌ها برده است. شرایط برای اندیشه فولادوند اما کمی فرق می‌کند. در دو قسمت ابتدایی نقش او پررنگ نبود و شخصیتی که برعهده دارد، در مواجهه اول، کاراکترهای پیشین را یادآور می‌شد.

لحن آرام و رفتار توام با طمانینه در برخی لحظات ذهن را به سمت نقش‌های قبل؛ از جمله سریال دراکولا می‌برد. با این حال پس از چند قسمت و با روشن شدن جایگاه فولادوند در قصه ورق برگشت. این بازیگر در سریال بعد از آزادی یکی از بازی‌های خوب خود را ارائه کرده و به همین خاطر است که مخاطب می‌تواند با دغدغه و نگرانی‌های شخصیت همراه شود.

کمی به عقب که برگردیم با نقش‌ها و فیلم‌هایی از فولادوند مواجه می‌شویم که غالبا غیر قابل دفاع هستند. یک بار در همین ستون نوشتیم چنین رویه‌ای از بازیگری که کار خود در سینما را با سربازهای جمعه مسعود کیمیایی شروع کرده‌، عجیب است. فولادوند هر چه در سینما انتخاب‌های بد زیادی داشته در تلویزیون جبران کرده. تنهایی لیلا، چرخ فلک و بانوی عمارت جزو نقش‌های خوب اوست. حالا، بعد از آزادی تکمله‌ای است بر انتخاب‌های خوب این بازیگر و شاعر در تلویزیون.

کدخبر: ۴۳۳۷۴۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر