کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۴۶۸۵
تاریخ خبر:

چهره هفته؛ مهراوه شریفی‌نیا | سرگیجه خانم آکتور

روزنامه هفت صبح| این روزها مهراوه شریفی‌نیا سریال‌های سرگیجه و آکتور را در نمایش خانگی دارد و با این دو سریال جمع تجربه حضور او در آثار خانگی به پنج مورد می‌رسد. اولین‌بار او در قلب یخی نقشی متفاوت بازی کرد و بعد از آن در پیکسل حضور یافت که هنوز منتشر نشده. سال 98 دل با بازی شریفی‌نیا توزیع شد که اثری قابل دفاع نبود.

حساب سرگیجه و آکتور اما متفاوت است و به‌نظر می‌رسد می‌توانند به کام خانم شریفی‌نیا باشند. فیلم دزد عروسک‌ها ساخته محمدرضا هنرمند اولین حضور مهراوه شریفی‌نیا مقابل دوربین محسوب می‌شود. او در این فیلم پرفروش با مادرش همبازی بود. مهراوه دو سال بعد در سریال امام علی‌(ع) نقش کودکی قطام را بازی کرد.

سریال‌های کیمیا، بر سر دوراهی، ساعت شني، آشپزباشی و خداحافظ بچه مطرح‌ترین آثار کارنامه مهراوه شریفی‌نیا هستند. اخراجی‌ها 2، قصه‌ها، پشت در خبری نیست، درخونگاه و گورکن هم مهمترین فیلم‌هاي او به‌حساب می‌آیند. در کارنامه شریفی‌نیا چند جایزه دیده می‌شود؛ از‌جمله جشن انجمن منتقدان برای پشت در خبری نیست و جشن حافظ برای سریال خداحافظ بچه.

شریفی‌نیا دو نقش بحث‌برانگیز در کارنامه دارد؛ یکی سریال کیمیا و دیگری نقش ثریا همسر محمدرضا پهلوی در معمای شاه. به‌خاطر دومی تحسین شد اما گریم اولی جنجال‌های زیادی داشت! مهراوه شریفی‌نیا بازیگر توانمندی است که از این استعداد بیشتر در سریال‌ها استفاده شده.

کدخبر: ۵۰۴۶۸۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر