کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۴۲۲۸۸
تاریخ خبر:

چهره هفته؛ طناز طباطبایی‌| شوق رویای غریب

روزنامه هفت صبح | این عکس متعلق است به جشنواره دو سال پیش که طناز طباطبایی برای نخستین بار به سیمرغ دست یافت؛ برای فیلم شنای پروانه. او پیش‌تر چند بار تا آستانه رسیدن به سیمرغ رفته بود اما داوران بر نام او به اجماع نرسیدند. طباطبایی امسال نیز صاحب سیمرغ شد؛ این بار برای نقش اول زن.

درباره بازی‌اش در فیلم بی‌رویا نوشتیم و در طول جشنواره عملکرد او را بررسی کردیم. آن چه باعث شده طباطبایی چهره هفته شود، پست اینستاگرامی اوست. این بازیگر همچنان پر از انگیزه است و برخلاف مخالف خوان‌ها جشنواره فجر را «عامل حرکت» می‌داند: «سازوکار جهان چه‌قدر شگفت‌انگیز است و این حال آینده‌ساز، چه رویای غریب و شگفت‌انگیزی در خودش پنهان کرده است.

ممنونم از تمام تبریک‌های دوستان و همکاران عزیزم و لطف و مهر همیشگی مردم ایرانم، این دومیشه، ولی تازه شروعه.» واکنش طباطبایی موقعی که مجری نامش را به عنوان برنده بر زبان آورد، گویای انگیزه بی‌پایان اوست؛ همان نیرویی که اگر نباشد بازیگر را به مسیری انحرافی می‌برد…

این بازیگر مدتی است مشغول بازی در سریال یاغی محمد کارت است؛ همان کارگردانی که بازی در فیلمش برای طباطبایی نخستین سیمرغ را به ارمغان آورد. گفته می‌شود به‌زودی این سریال از طریق سامانه فیلمو عرضه خواهد شد و این یعنی مجالی مغتنم برای طباطبایی فراهم است تا مدت‌ها نامش سر زبان‌ها باشد. خاصه آن که شنیده‌ها حکایت از یک سریال جذاب می‌دهد.

کدخبر: ۴۴۲۲۸۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر