کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۸۸۹۱۵
تاریخ خبر:

چهره هفته؛ الناز حبیبی| درباره طنازی الی...

روزنامه هفت صبح| سه سریال در شبکه خانگی بازی کرده است که هر سه کمدی هستند. حتی هشتگ خاله سوسکه که برای کودکان ساخته شد، فضایی کمدی دارد. الناز حبیبی سال 97 در این اثر بازی کرد و سه سال بعد پیشنهاد رامبد جوان برای حضور در مردم معمولی را پذیرفت.

امسال نیز با سریال کمدی روزی روزگاری مریخ ساخته مشترک پیمان قاسم‌خانی و محسن چگینی سومین تجربه خانگی‌اش را رقم زده است. او در این سریال نقش دختری به‌نام مارا را بازی می‌کند که یک خانم‌زاده لوس و خرابکار است. حبیبی در این نقش به کمک گریم و استایل متفاوت و بازی با تن صدایش سعی کرده نقش متفاوتی ارائه کند.

برخی با شوخی‌ها و ویژگی‌های شخصیت مارا همراه شده‌اند و برخی آن را دوست ندارند. عدم اتفاق نظر بر سر یک نقش از سوی مخاطبان طبیعی است‌؛ اما مشخصا درباره الناز حبیبی نمی‌توان کم‌شانسی را نادیده گرفت. روزی روزگاری مریخ یکی از ضعیف‌ترین کارهای قاسم‌خانی است و به همین نسبت بازیگران هم متضرر شده‌اند.

کما این‌که مردم معمولی رامبد جوان سریالی ناکام بود و دود آن به چشم همه بازیگران رفت. از قضا حبیبی در آن سریال حضوری موفق داشت اما این تلاش زیر سایه ضعف‌های سریال به چشم نیامد. الناز حبیبی در نیمه دوم هشتاد فعالیت بازیگری را با سریال‌های تلویزیونی آغاز کرد و در دهه نود با بازی در دردسرهای عظیم به شهرت رسید. او سال 99 برای رمانتیسم عماد و طوبا نامزد دریافت سیمرغ شد و شهرتش با این اتفاق افزون گشت. حبیبی بازیگر توانمندی است ولی هنوز گل طلایی را نزده.

کدخبر: ۴۸۸۹۱۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر