کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۹۵۳۲
تاریخ خبر:

بهت‌ کارلوس کی‌روش از شکست سنگین شش بر یک

کلمبیا رسما وارد یک بحران شده است؛ در شرایطی که آن‌ها مسابقات مقدماتی جام جهانی را با امید آغاز کردند، تیمِ کارلوس کی‌روش با پذیرش دومین شکست پیاپی در مرحله مقدماتی آمریکای جنوبی به نقاط پایینی جدول رده‌بندی سقوط و با ثبت یکی از سنگین‌ترین شکست‌های تاریخ کلمبیا، احساسات طرفدار سلکسیون را جریحه‌دار کرد.

آن‌ها دیشب ۶ بر یک مغلوب اکوادو شدند. عملکرد سرمربی سابق تیم ملی ایران بعد از کوپا آمریکا امیدوارکننده نبوده است. تیم او در چهار مسابقه در مرحله مقدماتی جام جهانی، از ۱۲ امتیاز ممکن تنها ۴ امتیاز کسب کرده است؛ در ابتدا تیم ونزوئلا را به آسانی از پیش‌روی برداشتند اما در دیدار مقابل شیلی به سختی و با گل دقایق پایانی فالکائو از شکست نجات پیدا کردند. با این‌حال دو شکست تحقیر آمیز مقابل اکوادور و اروگوئه دوباره شرایط این تیم را دشوار کرده است.

کی‌روش که به عنوان جانشین خوزه پکرمن کار دشواری برای هدایت کلمبیا داشت، در اولین تورنمنت خود در کوپا آمریکا بد کار نکرد اما به مرور انتقادات علیه او شدت گرفت؛ به خصوص اختلاف بی‌موردی که او به دلیل دعوت سباستین ویا به جانِ خود خرید. این مربی تا دسامبر ۲۰۲۲ (پایان زمان برگزاری جام جهانی قطر) با کلمبیا قرارداد دارد و بنابراین حکم اخراج او می‌تواند یک غرامت یک میلیون دلاری را برای فدراسیون فوتبال کلمبیا به ارمغان بیاورد که آن‌ها در زمانِ بحران کووید ۱۹ قادر به پرداخت آن نیستند و شاید همین مسئله باعث صحبتهای کی روش در نشست مطبوعاتی شد که سعی کرد امیدوارانه صحبت کند.

تیم ملی کلمبیا دو مسابقه بعدی خود را در ماه مارچ آینده (فروردین آینده) انجام می‌دهد؛ بنابراین اگر تصمیم بر تغییرات باشد، باید این اتفاق قبل از بازی‌های پنجم و ششم کلمبیا در مرحله مقدماتی جام جهانی رخ بدهد. این در شرایطی‌ست که آن‌ها میزبانی مشترک کوپا آمریکا در خردادماه آینده را هم پیش‌روی دارند

توضیحات

*

توضیحات

*

توضیحات

*

کدخبر: ۳۵۹۵۳۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ali3021

    با ایران که کلا با کیسنشیت رفت جام جهانی تازه تو جام جهانیم بد بازی نکرد

  • Msina

    کارلوس جان، حواست باشه، کلمبیا ایران نیس ت، براحتی از جونت می‌گذرند.