کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۰۷۷۲
تاریخ خبر:

چهار پیش‌بینی درباره وضعیت امروز بورس، دلار و سکه

بورس، دلار، طلا و سکه امروز چه وضعیتی خواهند داشت؟ این‌‌ها پیش‌بینی ما از وضعیت هستند و شاید درست از آب درنیایند. بالاخره پیش‌بینی است دیگر!

*** شماره یک *** دیشب دلال‌‌ها تا ساعت ۲۳ و ۲۱دقیقه مشغول معامله ارز بودند و آخرین قیمت حدود ۲۲هزار و ۹۰۰تومان بود. به این ترتیب کمترین قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی روز گذشته ۲۲هزار و ۸۳۰تومان و حداکثر قیمت ۲۳هزار و ۱۷۰تومان بوده. پس دلار بازار آزاد امروز کار خود را در ساعت ۱۱صبح احتمالا با قیمتی نزدیک ۲۳هزار تومان آغاز خواهد کرد. قیمت پایانی هم می‌تواند نهایتا ۲۰۰تومان کمتر یا بیشتر باشد.

*** شماره دو *** قیمت پایانی سکه دیروز ۱۰میلیون و ۲۲۰هزار تومان بود. با کاهش حدود ۲۰۰هزار تومانی قیمت ارز، روند قیمت سکه طلا امروز می‌تواند نزولی باشد. البته کمی… در جد ۱۰۰هزار تومان.

*** شماره سه *** هر گرم طلای ۱۸عیار امروز کار خود را از روی پله یک میلیون و ۱۵هزار تومان آغاز می‌کند. با توجه به وضعیت بازار ارز بعید است کاهش قیمت چشمگیری را شاهد باشیم.

*** شماره چهار *** در مورد بورس باید با خودمان صادق باشیم؛ با توجه به صف‌های فروش طولانی، مازاد عرضه و خروج سهام‌داران از بازار می‌توان منتظر چیزی به‌جز تداوم روند نزولی شاخص‌ بود؟

کدخبر: ۳۹۰۷۷۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر