کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۲۱۶۱
تاریخ خبر:

چهار خبر مهم شبانه چهارشنبه ۱۸فروردین

عصر روز ۱۹فروردین ماه ساعات پرخبری به‌حساب می‌آید؛ واکنش فرزاد حسنی به خبر ترک ایران و پیوستن به شبکه ایران اینترنشنال، کتک خوردن کادر درمان از همراه بیماری در دهدشت، عزادار شدن میرحسین موسوی و بالاخره تیتر عجیب بازداشت موتورسواران تیرانداز در مرکز تهران مهمترین این اخبار هستند.

**************************************
تکذیب مهاجرت فرزاد حسنی
**************************************
در خبر اول باید برویم سراغ رد شایعه پیوستن فرزاد حسنی به یک شبکه خارجی. از ظهر امروز چهارشنبه ۱۸ فروردین، شایعاتی درباره مهاجرت و پیوستن فرزاد حسنی به شبکه ایران اینترنشنال، فضای مجازی را پُر کرد اما این مجری سابق تلویزیون در گفتگو با خبرگزاری ایرنا ضمن تکذیب شایعه گفته «پشت میز مطالعه مشغول خواندن کتابی هستم شیرین؛ در منزل پدری و در کنار حضرت مادر.
و انشاء الله تا آخر عمر خدمتگزار همین خاک پاکم.» فرزاد حسنی است دیگر!

**************************************
ضرب و جرح پزشک اورژانس توسط همراهان بیمار
**************************************
ایسنا نوشته همراهان یک بیمار پزشک عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت را کتک زده‌اند. این عضور کادر درمان که سلمان محمدی معرفی شده گفته در اورژانس شیفت بودم که یک بیمار تصادفی را به اورژانس آوردند. نزدیک به ۹ نفر همراه بیمار بدون ماسک و هرگونه پروتکل‌های بهداشتی با خنده‌های بی مورد، جو اورژانس را مخدوش کرده بودند. با دیدن این صحنه، نزد همراهان بیمار رفتم و تذکرات لازم را دادم که ناخودآگاه اقدام به درگیری لفظی و نهایتا فیزیکی کردند و با زنجیر به سرم زدند و حدود دو ساعت بیهوش شدم. بعد از مداوا و انجام سی تی اسکن، وضعیت عمومی‌ام مساعد است.

**************************************
میرحسین موسوی عزادار شد
**************************************
براساس اخباری که منتشر شده حاجیه خانم سیده طاهره المدنی همسر حاج میراسماعیل موسوی خامنه به دیار حق شتافت. خبرگزاری‌ها او را همسر پدر میرحسین موسوی معرفی کرده‌اند.

**************************************
بازداشت موتورسواران تیرانداز در مرکز تهران
**************************************
عجیب‌ترین خبر اما درباره دستگیری دونفر است که به سبک فیلم‌های وسترن در مرکز تیراندازی می‌کرده‌اند با این تفاوت به‌جای اسب، روی موتور نشسته بوده‌اند. رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران ماجرا را اینطوری شرح داده است: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به تیراندازی و تخریب خودروهای پارک شده در کنار خیابان شهید نامجو با سلاح جنگی، دو موتورسوار، شناسایی و دستگیری عاملان درگیری به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. به‌گفته سرهنگ سعید راستی ماموران انتظامی با کار اطلاعاتی هویت هر دو عامل اصلی درگیری و تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی پلیسی در مخفیگاهشان در حوالی هفت‌تیر دستگیر شدند و در همان بازجوئی اولیه به جرم انتسابی اعتراف و علت آن را قدرت نمایی اعلام کردند. هر دو متهم از افراد شرور و با سابقه بوده و پیش‌تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده‌اند.

کدخبر: ۳۸۲۱۶۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1560672736

    اصلاح کنید دونفر ن فنر

  • mahmoudmahmir

    داداش اقای نویسنده دو فنر درست نیست دونف ر درسته بعد به جای اسب درست نه به حای اس ب دقت کن داداش??