کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۵۲۶۲۵
تاریخ خبر:

چهار خبر دروغ درباره سیل، آب گرفتگی، طوفان و شکستن سدها

غم سیل یک طرف، غم شایعه‌‌ها وحرف‌های مفت هم یک طرف. بیایید از همین حالا به هم قول بدهیم هر حرفی را باور نکنیم. خودتان این چند تا خبر دروغ را که طرف همین چند ساعت گذشته تولید شده‌اند را مرور کنید:

*** وقوع طوفان در تهران ***
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی می‌گوید وقوع طوفان تا ساعت های آینده در تهران شایعه است. اشاره احد وظیفه به تصویری است که در توییتر و اینستاگرام دست به دست می‌چرخد و در آن از قول الهام فخار عضو شورای شهر تهران گفته شده بود در ساعت ۱۷عصر امروز طوفانی سنگین شهر را در می‌نورد و چنان می‌کند و چنان می‌کند.

*** آب گرفتگی خیابان میرداماد ***
اصغر عطایی مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران در واکنش به انتشار تصویری که نشان‌دهنده آبگرفتگی شدید در خیابان میرداماد است گفته چنین اتفاقی نیفتاده و آبگرفتگی میرداماد دروغ ۱۳ است. در حال حاضر در مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران هستیم و در حال رصد خیابان های پایتخت ومشکل جدی تاکنون گزارش نشده است.

*** ناآرامی در شیراز و آب گرفتگی دروازه قرآن
عنایت الله رحیمی استاندار فارس گفته شایعات درباره آلودگی آب شهر و ناآرامی در شیراز کاملا تکذیب می‌شود و هیچ مشکل در این مورد وجود ندارد. او همچنین خبر آبگرفتگی دروازه قرآن را رد کرده و می‌گوید این بنا در ارتفاعات قرار دارد

*** شکستن سدها در استان فارس
شیرازی‌ها الان به اندازه کافی نگرانی دارند اما شایعه‌هایی هم درباره احتمال شکستن چند سد در این استان مطرح شده است. خبری که توسط شرکت آب منطقه‌ای فارس تکذیب شده. آنها می‌گویند هیچ کدام ازسدهای استان فارس دچار حادثه نشده بلکه اکنون سدهای فارس حدود یک و نیم میلیارد مترمکعب ظرفیت خالی دارند و می‌توانند این مقدار سیلاب احتمالی را کنترل و ذخیره کنند.

کدخبر: ۲۵۲۶۲۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • peymanmoghadam

    ولی خدایی قشنگترین خبر ،خبر جهانگیری بود که گفت سیل در گلستان فروکش کرد و بحران رفع شد بعد حسینی بای تا گلو تو آب بود دا شت گزارش میداد?

  • arashvosoghi

    دروازه قران رو اب برده ۲۰۰ تا ماشینم خور ده به هم بعد میگی شایعه س ؟

  • mowjehasti

    چرا منتشر نمی‌کنی هفت صبح ؟؟