کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۹۸۲۵۳
تاریخ خبر:

سریال «ونزدی» رسماً برای فصل دوم در نتفلیکس تمدید شد

روزنامه هفت صبح| رسما اعلام شد که فصل دوم سریال محبوب این روزهای نتفلیکس، ساخته خواهد شد. از ونزدی صحبت می‌کنیم. سریالی که فقط بعد از پخش یک فصل به سومین سریال پرطرفدار نتفلیکس در تمام دوران‌ها تبدیل شده است. (در رده اول بازی مرکب قرار دارد و پس از آن فصل چهارم سریال Stranger Things). این سریال هم‌چنین دو بار رکورد بیشترین ساعت تماشا در یک هفته توسط یک سریال تلویزیونی انگلیسی‌زبان را شکسته است.

فقط یک ویدئو از چالش حرکات موزون آن هم در تیک تاک، 80 میلیون بازدید داشته است. خبر ساخت فصل دوم بعد از کلی اما و اگر تایید شد. چرا؟ چون این شائبه وجود داشت که ممکن است این سریال به شبکه نمایش خانگی آمازون یا همان پرایم منتقل شود. چرا؟ چون آمازون سال پیش کمپانی مترو گلدن مایر یا MGM و محتوای آن را در سال گذشته به مبلغ 8 و نیم میلیارد دلار خرید. اما حالا ظاهرا این اتفاق نیفتاده است و قرار است کار برای همان نتفلیکس باقی بماند.

تهیه‌کنندگان این سریال یعنی آلفرد گاف و مایلز، میلار، در بیانیه‌ای ساخت یک سریال که با مردم سراسر جهان ارتباط برقرار کند را باورنکردنی خواندند و گفتند «نمی‌توانیم صبر کنیم تا ابتدا به فصل دیگری شیرجه بزنیم و دنیای شبح‌آلود Nevermore را کشف کنیم.» فصل نخست این سریال برای نخستین بار در 23 نوامبر منتشر شد.

بیش از هر چیز هم داستان آن و نیز بازی جنا اورتگا، بازیگر 20 ساله مکزیکی - پورتوریکویی و آمریکایی به چشم آمده است. گفته شده که فصل دوم قرار است به طور عمده بر مبنای روابط او با هم‌اتاقی‌اش در مدرسه یعنی «اما مایر» باشد و حالا قرار است در فصل دوم روی دوستی این دو و رابطه آن‌ها سرمایه‌گذاری شود. از سوی دیگر روی رابطه ونزدی با مادرش که نقش آن را «کاترین زنا جونز» بازی می‌کند؛ نیز سرمایه‌گذاری خواهد شد.

البته هنوز سوالاتی در خصوص فصل دوم وجود دارد. مثل اینکه آیا تیم برتون به عنوان تهیه‌کننده و کارگردان چهار قسمت از فصل اول، در فصل دوم نیز نقشی خواهد داشت یا نه. ونزدی که در ایران نیز مورد توجه قرار گرفته، یک سریال ماوراءطبیعی است که در آن دختری به این نام در یک آکادمی به نام نورمور قرار می‌گیرد. در این آکادمی، همه من جمله ونزدی ویژگی‌ها یا قدرت‌های غیرطبیعی دارند. او در این مدرسه تلاش می‌کند که با یک هیولا بجنگد و راز یک قتل را کشف کند.

کدخبر: ۴۹۸۲۵۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر