کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۶۳۳۰۰
تاریخ خبر:

چند نکته درباره نسخه جدید اپ هفت‌صبح

* نکته اول
به تازگی نسخه جدید اپلیکیشن خبری روزنامه هفت‌صبح منتشر شده و از کاربران عزیز خواسته ایم اپلیکیشن خود را به روزرسانی کنند.

* نکته دوم
در نسخه جدید، مانند گذشته اخبار و مطالب برگزیده و مهم به انتخاب تحریریه روزنامه هفت‌صبح به صورت رایگان در اختیار کاربران اپ و سایت هفت صبح خواهد بود. امکان جستجوی اخبار در اپ نیز ممکن شده است

* نکته سوم
اگر مایل باشید از امکانات کامنت، لایک و دیگر امکانات تعاملی استفاده کنید باید به عنوان عضو عادی ثبت نام کنید. کافی است شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و پس از دریافت کد تایید وارد حساب کاربری خود شوید. عضویت عادی هزینه‌ای برای شما در برندارد.

* نکته چهارم
در نسخه جدید با توجه به درخواست کاربرانی که مایل بودند به نسخه pdf روزنامه و همچنین مطالب تولیدی نویسندگان آن دسترسی داشته باشند، امکان «عضویت ویژه» اضافه شده است . به این ترتیب که مطالب و اخبار ستاره‌دار با دریافت اشتراک هفتگی، ماهانه و سالیانه ممکن خواهد بود. دسترسی به مطالب ویژه از طریق اپ و سایت ممکن خواهد بود.

* نکته پنجم
نسخه iOS اپلیکیشن هنوز به روزرسانی نشده است و با توجه به محدودیت‌ اپ‌های ایرانی در حال بررسی موضوع برای به روزرسانی نسخه قدیمی iOS هستیم

*نکته ششم
ممنون خواهیم بود هر گونه مشکل فنی و یا پیشنهاد در مورد نسخه جدید را از طریق شماره ۰۹۲۰۲۰۰۱۷۰۷ (پیامک و تلگرام ) برای ما بفرستید.

کدخبر: ۲۶۳۳۰۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • tomani63

    خیلی بد شده اصلا آپدیت جدید خوب نیس

  • mahmoudmahmir

    همچین خبرهارو نصفه نیمه میزارید هرکی ندو نه فکرمیکنه تنها خبرگذاری شما هستید میرم ازیه سایت دیگه که رایگان میخونم

  • mahmoudmahmir

    خیلی وقت بود همراه روزنامه هفت صبح بودم از موقع اپدیت به این ور دیگه خراب شده رف ته فکرکردید چه خبره

  • hoseinr

    فایل آپدیت رو به عنوان ویروس شناسایی میک نه

  • Msina

    مدیریت IT مجموعه، یخورده تحت تاثیر جو سا یبری قرار گرفته اند. نسخه کاغذی رو بخریم ، قیمتش ارزون تره. کاغذش هم بعدش به درد می خوره. برای دیدن عکس CG5 پول بدیم؟!

  • smtalebi

    خیلی ایراد و نقص داره تو اپدیت جدید…لطفا رسیدگی کنید

  • davoodraesi

    نه واقعا چه فکری کردید که این کار کردید بجای اینکه هر روز بهتر بشید هر روز مزخرف تر از روز قبل واقعا متاسفم براتون

  • arash_m

    به نظرم پولی کردن استفاده کردن از نرم اف زار واقعا اشتباه بود…حداقل می خواستید کس ب درآمد کنید فایل روزنامه رو برای فروش م ی ذاشتید نه اینکه اخبار رو نصفه نیمه بذا رید.

  • mosi1276

    من که خیلی راضیم،خبرها هم مثل سابق هست و اصلن نصفه و نیمه نیست،تازه با امکانات ب یشتر و فونت به روز نمی‌دونم چرا ایرانی ج ماعت فقط دوست داره ایراد بگیره ..اینایی که میگن بدشده خودشونو نمی‌دونم چی بد شده فقط چون یه نفر گفته بده بقیه هم پست سرش میگن بد شده ،حلا اگر می‌گفت خوب شده همه میگفتن به به عالیه..