کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۶۴۳۶۵
تاریخ خبر:

چند اپیزود ترسناک از زورگیری محله نواب

روزنامه هفت صبح | روز پنجشنبه، ۲۷ آذرماه، چند سارق حرفه‌ای با استفاده از سلاح سرد به دو دختر جوان در محله نواب حمله کرده و با قاپیدن کیفشان از آنها زورگیری کردند. این سه سارق حرفه‌ای پس از تعقیب دو دختر جوان در منطقه ۱۰ تهران، با استفاده از سلاح سرد به آنها حمله و تمام اموالشان را سرقت کردند.

اما فیلم به‌قاعده ترسناک است. دو دختر در کوچه مشغول صحبت هستند که به‌یک‌باره خودروی پژو سفیدرنگی سر کوچه می‌ایستد و یک نفر پیاده شده و به سمت دخترها می‌آید و کیف یکی‌ از آنها را قاپ می‌زند و به‌سرعت نفر دوم هم به ماجرا اضافه می‌شود و در این میان نفر سوم با سلاح سرد در دستش به سمت دختر می‌آید. دو نفر نگهش داشته و یکی با دسته قمه به سر دختر جوان می‌کوبد.

دختر دیگر با اشاره دست نفر سوم دور نگه داشته شده و خنده‌دار ماجرا اینجاست که زورگیر سومی ناجی دختر می‌شود و او را از دست همدستانش که در حال ضرب‌وشتم دختر بودند نجات می‌دهد و فرار می‌کنند. دیدن فیلم تلخ است و واکنش‌های مجازی را به همراه داشته است. حالا پلیس روز گذشته، جمعه، ۲۸ آذرماه، خبر از دستگیری این سه سارق خشن می‌دهد.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت گزارش می‌دهد اعضای باندی که چند شب پیش با استفاده از سلاح سرد از دو خانم در محدوده نواب سرقت کرده بودند با سرعت‌عمل و هوشیاری پلیس پایتخت دستگیر شدند. سارقان برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی هستند. اما سردار رحیمی، رئیس پلیس پایتخت به نقل از خبرگزاری مهر از ورود پلیس به کلیپ‌های جنجالی سرقت و درگیری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، خبر داد.

او می‌گوید: «با بررسی‌های انجام‌شده تنها یک مورد از این کلیپ‌ها که در فضای مجازی منتشر شده مربوط به تهران بوده که البته تمامی سارقان و متهمان شناسایی شده‌اند. همان‌طور که می‌دانید، در فضای مجازی زیاد نمی‌توان پی به زمان و مکان جرم مرتکب‌شده برد، اما با بررسی‌های تخصصی پلیس متوجه شد که برخی از این کلیپ‌ها برای زمان گذشته بوده و الان افرادی با اهداف نامشخص در حال انتشار این فیلم‌ها در شبکه‌های اجتماعی هستند تا امنیت روانی افراد را برهم بزنند.» البته رئیس پلیس پایتخت به دستگیری سریع زورگیران نواب نیز اشاره کرد و خب متاسفانه ویدئوی منتشرشده صحت داشته است.

توضیحات

*

توضیحات

*

توضیحات

*

کدخبر: ۳۶۴۳۶۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر