کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۰۶۲۰
تاریخ خبر:

چندتا خرده خبر جالب که شاید ندیده باشید

۱-نفیسه روشن پس از به خاکسپاری آزاده نامداری در قطعه نام آوران با انتشار پستی خواسته است که اگر فوت کرد او را در قطعه هنرمندان و نام اوران خاک نکنند چرا که« آنجا همه از غمی که خوردن خوابیدن» خب خدمت خانم روشن عرض کنیم ایشان فعلا در جرگه نام آوران مطلقا قرار نمی گیرند در مورد هنرمند بودنشان هم باید بنشینیم و حرف بزنیم.

۲-مجید حسینی مشاور قالیباف و فعال اجتماعی چتی را منتشر کرده و نوشته : ازاده نامداری هدف افشا قرار گرفت! افکار عمومی که امروز اینطور سوگواری می کند ، روزی برای مشروب نخورده ، تکه تکه اش کرد! میزبانش از سوئیس عکس ماء الشعیرش را فرستاده برای من! الکل ندارد! اما حالا نامداری مرده است و هر توضیحی در مورد ابرویش، بی‌فایده!

۳-بهنوش بختیاری در ماجرای مرگ آزاده نامداری به شدت به سالی تاک تاخته و او و برنامه اش را پر از رذالت و حسادت و کثافت و کینه و عقده های شخصی خوانده .

۴- پرستو صالحی و فریبا نادری که روزی در خط مقدم حمله به آزاده نامداری بودند در پست هایی ضمن توجیه آن واکنش های خود، به ابراز پشیمانی هم پرداخته اند. البته خیلی ملو.

۵-این خبر هم جالب است: یک بازیگر مشهور سینما به جرم اغفال و سواستفاده از یک زن با وعده ازدواج، به شش ماه حبس قطعی محکوم شده است.به‌گزارش رکنا، چندی پیش یک زن با انتشار ویدئویی از فریب خود توسط یک بازیگر خبر داد و گفت که وی به بهانه ازدواج بارها از من مبالغ کلانی را دریافت کرده است. او گفته که نه تنها ثروت خود را در این رابطه از دست داده بلکه زندگی‌اش نیز از هم پاشیده شده است.وی اخیرا با شکایت شخصی به شش ماه حبس قطعی و ۷۵ ضربه شلاق محکوم شده است.

کدخبر: ۳۸۰۶۲۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • shahramhafez

    فکر نمی کنید بهتره اسم نویسنده این متن ر و بنویسید، چون متاسفانه خیلی جسورانه به چندین نفر توهین کرده اند.