کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۹۴۱۴
تاریخ خبر:

چطور در زندان به رونالدینیو خوش گذشت؟

خبرآنلاین به نقل از شهروند نوشت: بلاس ورا، رئیس بخش زندان پاراگوئه مصاحبه‌ای با نشریه اوله انجام داده و صحبت‌های جالبی داشته است. او گفته: «زمانی که رونالدینیو به آگروپاسیون آمد، در روزهای نخست همه می‌خواستند در کنارش باشند. با گذشت زمان حضور بازیکن بازنشسته عادی شد. او با خیلی از زندانیان دوست شد. همه چیز عادی بود. روند کار به خاطر رونالدینیو تغییری نکرد.»
او صحبت‌هایش را این‌طور ادامه داد: «در میان زندانیان قاچاقچی، شخص سیاسی، دزد و… بود اما هیچ‌کس مانند رونالدینیو مشهور نبود. سیستم ما نیمه باز بود و نه میله، قفل و نه کلیدی وجود داشت. چند روز طول کشید تا خود را با شرایط جدید وفق دهد. سپس بهتر شد و شروع کرد به تقسیم کباب‌ها. همچنین به فوتسال و فوتبال ساحلی بازی‌کردن مشغول شد. زمانی که رونالدینیو به زندان رفت یک تورنمنت بین زندانی‌ها شروع شده بود که او در این رقابت‌ها شرکت نکرد. در بازی فینال از او خواستند که با جام عکس بگیرد که آن پیشنهاد را قبول کرد.»
ورا افزود: «زمانی که در زندان حاضر شد لباسی را به تن داشت که با آن بازداشت شده بود. وکلایش برایش لباس‌های بیشتری آوردند. همچنین تلویزیون، یخچال کوچک و تخت‌های نو آوردند. آنها اجازه داشتند چنین کاری را انجام دهند.»

کدخبر: ۳۱۹۴۱۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر