کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۳۵۹۰
تاریخ خبر:

چرا با‌تمام وجود از آیفون ‌۱۲ مینی متنفرم؟

روزنامه هفت صبح، صدرا بکتاش | یک هفته بعد از سروکله زدن با گوشی ارزان‌قیمت آیفون ۱۲ مینی که البته در ایران حدود ۲۵میلیون تومان ارزش دارد، می‌‌خواهم یکسری تجربه را با شما در میان بگذارم؛ چیزهایی باورنکردنی و البته به‌شدت اعصاب خردکن.

*** جعبه خالی آیفون ۱۲ مینی واقعا خالی است
جعبه آیفون ۱۲مینی بعد از خارج کردن خود گوشی و کابل شارژ کاملا خالی است. آداپتوری که اپل گفته بود برای حفظ محیط‌زیست از داخل جعبه حذف می‌کند در بازار بین ۵۰۰ تا ۸۰۰هزار تومان قیمت دارد و فکر استفاده از آداپتورهای قدیمی را هم از سرتان بیرون کنید.

شارژر جدید با میکرو USB کار می‌کند و ولتاژ و آمپراژ آن هم متفاوت است. به‌خاطر تفاوت سوکت‌‌ها و پورت‌های شارژ پاوربانک قدیمی‌تان هم بلااستفاده به ‌نظر می‌رسد. آها! راستی برای اینکه به شرارت اپل ایمان بیاورید، باید بدانید خریداران آیفون ۱۲ مینی باید کلی پول بابت خرید یک هدفون پرداخت کنند.

*** آیفون ۱۲ مینی بیش از حد کوچک است
صفحه‌نمایش آیفون ۱۲ مینی ۵٫۴اینچ است. اندازه آن از آیفون‌های قدیمی که دست خیلی از شماهاست، بزرگتر به ‌نظر می‌رسد و در مقایسه با آیفون هفت پلاس و هشت پلاس فقط ۲/۰ اینچ کوچک‌تر است.

ابعاد آیفون ۱۲ مینی هم برای آنهایی که می‌‌خواهند حتما گوشی‌شان را با یک دست کنترل کنند بد نیست، اما مشکل از وقتی شروع می‌شود که بخواهید با آن تایپ کنید. محال است انگشت شست شما موقع تایپ یک پیام کوتاه ۱۰بار حرف اشتباهی را لمس نکند. بگذارید خیالتان را راحت کنم؛ این مسئله در مورد انگشت‌های کشیده و باریک زنانه هم صدق می‌کند.

*** باتری آیفون ۱۲ مینی واقعا ضعیف است
ظرفیت باتری آیفون ۱۲ مینی را دو هزار و ۲۲۷میلی‌آمپر ساعت عنوان کرده‌اند. از زمان عرضه این گوشی خیلی‌ها درباره دوام کم این باتری هشدار داده‌اند، من هم تاکید می‌‌کنم باید آن را جدی بگیرید، چون تنها پس از حدود ۱۷،۱۸ساعت روشن بودن گوشی با اینترنت همراه، هشدار تمام شدن باتری روی اعصاب و روانتان رژه می‌رود.

*** نصب اپلیکیشن‌ روی آیفون ۱۲ مینی مرارت‌بار است
نصب اپلیکیشن‌های فارسی در آیفون ۱۲ مینی مثل بقیه شیاطین ساخته‌شده توسط اپل کاربر را افسرده می‌کند. بعضی استورهای ایرانی ادعا می‌‌کنند با استفاده از روش ادهاگ مشکل را حل کرده‌اند، اما از شما ماهی ۱۰۰هزار تومان اشتراک ماهانه می‌گیرند و همان اول می‌گویند برای کار کردن اپلیکیشن‌ها یا سالم‌ماندنشان تضمینی نمی‌دهند. وب‌اپلیکیشن‌های هم هستند، اما اگر بخواهم صادقانه بگویم، به درد همان‌‌هایی می‌خورند که آنها را ساخته‌‌اند.

*** قیمت آیفون ۱۲ مینی توهین‌آمیز است
بدترین نکته درباره آیفون ۱۲ مینی، قیمت ۲۵میلیون‌تومانی آن است. انگارنه‌انگار یک آیفون ارزان‌قیمت خریده‌اید.

کدخبر: ۳۷۳۵۹۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر