کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۰۰۹۴۶
تاریخ خبر:

پیش‌بینی‌ ۲۰۲۰؛ سقوط ترامپ و عشق جدید آنیستون

نیکلاس اوجولا Nicolas Aujula، یک متخصص امور ماورایی، در آغاز هر سال مجموعه‌ای از پیش بینی‌ها و تحلیل‌ها را ارائه می‌دهد و با شروع سال ۲۰۱۹ میلادی به جهانیان گفت که امسال سال آسانی نخواهد بود.

پیش بینی های سال ۲۰۲۰

اوجولا ۳۴ ساله ادعا می‌کند که او زلزله چین و کوبا، تظاهرات گسترده در لندن، به علاوه آتش سوزی وحشتناک در یک کلیسای تاریخی و رسوایی شخص مشهوری به نام جاستین را پیش‌بینی کرد که درستی همه آن‌ها تا پایان سال ۲۰۱۹ اثبات شد. اوجولا که به عنوان روان‌درمانگر و در زمینه هیپنوتیزم روانشناختی فعالیت می‌کند، با بیان اینکه با گروهی از ارواح از زمان کودکی در تماس است که به او بینش فوق العاده‌ای می‌دهند، اضافه کرد: پیش‌بینی‌هایش را گاهی در خواب و گاه در بیداری می‌بیند.

وی افزود: رؤیاها قوی‌ترین هستند، زیرا آن‌ها در حالی که شما کاملاً ناخودآگاه هستید به سوی شما می‌آیند، در حالی که بخش منطقی ذهن شما به خواب رفته، بخش حدسی و حسّی مغزتان فعال است.

او اظهار داشت که تصاویر مختلفی از تظاهرات در سراسر جهان را مشاهده می‌کند، نه تنها اعتراض بلکه موجی از آشفتگی جهانی است و او احساس می‌کند که در سال ۲۰۲۰ سقوط رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ به ثبت خواهد رسید و او با آرامش سقوط خود را نخواهد پذیرفت. آب و هوا در لندن بسیار بدتر می‌شود و این شهر شاهد وزش بادهای شدید خواهد بود.

اوجولا می‌گوید که بازیگر و ستاره رئالیتی‌شو « پاریس هیلتون » در سال ۲۰۲۰ یک فرزند به دنیا خواهد آورد، در حالی که «جنیفر آنیستون» بازیگر آمریکایی وارد یک رابطه عاطفی خواهد شد و «لیندسی لوهان» رسوایی جدیدی را پشت سر خواهد گذاشت.

اوجولا می‌گوید او به تازگی خواننده فقید «امی‌واینهاوس» را دنبال می‌کند، بنابراین احساس می‌کند که سال آینده نیز شاهد فوت یک خواننده جوان به دلیل اعتیاد و مصرف الکل باشد.

او ادامه می دهد: در سال ۲۰۲۰، یک لباس ساخته شده از کیک رز به «ترند» جهانی تبدیل خواهد شد. از جمله پیش بینی‌های مورد ادعای او برای سال ۲۰۲۰ از این قرار است: آتش سوزی مهیب در یکی از بیمارستان‌های انگلستان، برنده شدن یک سگ در مسابقات استعدادیابی و پیروزی انگلستان در یکی از مسابقات قهرمانی فوتبال مانند قهرمانی جام ملت‌های اروپا

اوجولا بر این باور است که رؤیاهایش به او در پیش‌بینی اتفاقات جهانی مهم پیش از رخ دادن کمک کرده است، مثل زلزله در جنوب چین با ۱۳ قربانی و چند ماه پیش نیز آتش‌سوزی کلیسا که بعداً مشخص شد کلیسای نوتردام بوده و رسوایی شخصی به نام جاستین نیز به جاستین ترودو نخست وزیر کانادا بازمی‌گشت که پس از انتشار تصاویرش با لباسی خاص با انتقادات سختی مواجه شد. لو رفتن یک عکس قدیمی از جاستین ترودو نخست وزیر کانادا با صورت قهوه‌ای و تیره در یک مهمانی با تم هزار و یک شب در سال ۲۰۱۹ به جنجال بزرگی برای وی در آستانه انتخابات این کشور تبدیل شده بود.

اوجولا گفت: این بینش‌ها از زمان کودکی به او رسیده، به لطف پدرش که هنگام کودکی در یک سانحه غم انگیز درگذشت و وقتی به هفده سالگی رسید، او شروع به درک استعداد خارق العاده‌ای کرد که از آن بهره می‌برد و اینطور که ادعا می‌کند فهمید که زندگی‌های دیگری را زیسته ‌است. علی رغم پیش بینی‌های عجیب او، اوجولا اصرار دارد که او شخص خاصی نیست بلکه در عوض، او معتقد است که هر یک از ما دارای استعداد خاصی هستیم، اما شک و تردید ما نسبت به خودمان مانع ظهور آن می‌شود.

کدخبر: ۳۰۰۹۴۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر