کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۴۵۶۹
تاریخ خبر:

پیشنهاد ویژه هفته از پلتفرم فیلیمو| سریال میدان سرخ

روزنامه هفت صبح | با پایان انتشار سریال «زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در جمعه هفته گذشته، پلتفرم فیلیمو از این هفته یعنی جمعه ۲۶ شهریور قرار است جمعه‌ها پخش سریال جدیدی را به اسم «میدان سرخ» شروع کند. سریالی به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان که براساس فیلمنامه‌ای از سارا سلطانی و علی مسعودی نیا ساخته شده. «میدان سرخ» اولین تجربه سریال‌سازی ابراهیم ابراهیمیان است.

او پیش‌تر با ساخت فیلم‌های سینمایی «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه»، «عادت نمی‌کنیم»، «پیلوت» و «دابلند» به مخاطبان معرفی شده بود. با توجه به تیزرهایی که از سریال منتشر شده از همین حالا می‌توانیم آن را یک جورهایی متفاوت‌ترین اثر ابراهیمیان بنامیم. روزهای جمعه یکی از بهترین زمان‌ها برای انتشار سریال‌های شبکه خانگی است و تا به حال سریال‌هایی که در این روز منتشر شده‌اند توانسته‌اند توجه مخاطبان زیادی را جلب کنند.

درباره داستان| طبق اطلاعاتی که درباره سریال «میدان سرخ» منتشر شده، داستان سریال درباره زنی تنها است به نام شیدا که ناخواسته وارد بازی وحشتناکی می‌شود که توسط همسر او و یک تروریست خارجی شکل گرفته است. او برای نجات جان دخترش در معرض انتخاب میان عشق، انتقام و قدرت قرار می‌گیرد و با سه قاچاقچی مطرح و قدرتمند به نام‌های پاپ، مبینی و مکین مدتی همراه می‌شود، غافل از آنکه پایان این بازی، خون‌بار خواهد بود.

در خلاصه داستان قسمت اول هم که در پلتفرم فیلیمو به انتشار گذاشته شده آمده است:« شیدا به دنبال درمان دخترش قصد سفر به خارج از کشور را دارد، اما به واسطه پنهان کاری و دروغ‌های شوهرش با اتفاقی هولناک روبه‌رو می‌شود که زندگی او را برای همیشه تغییر می‌دهد…» حالا باید منتظر بود و دید داستان سریال تا چه حد مورد توجه قرار می‌گیرد.

درباره بازیگران| همانطور که می‌دانید حمید فرخ‌نژاد، مهتاب کرامتی، امیرحسین آرمان، بهرام افشاری، علی مصفا و ستاره اسکندری جزو بازیگران اصلی این سریال هستند. سابقه حضور حمید فرخ‌نژاد در سریال‌های شبکه نمایش خانگی به بازی در «قلب یخی» برمی‌گردد. قدیمی‌ترین سریال شبکه خانگی که یک دهه از توزیع آن می‌گذرد. مهتاب کرامتی تجربه ناموفق بازی در سریال «رقص روی شیشه» را داشت و حالا اینبار باید دید تجربه همکاری مجددش با این رسانه به کجا می‌رسد.

امیرحسین آرمان در سریال «مانکن» نقش اصلی را ایفا کرد. با اینکه سریال چندان موفقی نبود اما باعث شد بازی آرمان به چشم بیاید. بهرام افشاری با نقشی متفاوت در سریال «دل» حضور پیدا کرده بود. بازی ستاره اسکندری را هم پیش‌تر در سریال «دندون طلا» شاهد بودیم. علی مصفا از جمله بازیگرانی است که برای اولین بار قرار است تجربه حضور در سریال شبکه خانگی را از سر بگذراند.

نمای کلی

‌کارگردان: ابراهیم ابراهیمیان
تهیه‌کننده: جواد نوروزبیگی
فیلمنامه: سارا سلطانی و علی مسعودی‌نیا
بازیگران: حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، امیرحسین آرمان، بهرام افشاری، علی مصفا، مسعود کرامتی، ستاره اسکندری، لیندا کیانی، رضا یزدانی، سعید داخ، کاظم سیاحی، مهدی حسینی نیا، امید روحانی، سوگل قلاتیان
سال تولید: ۱۴۰۰
روز انتشار: جمعه‌ها

کدخبر: ۴۱۴۵۶۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر