کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۸۶۷۰۳
تاریخ خبر:

پیروزی پرسپولیس برابر پیکان

تیم فوتبال پرسپولیس که با قبول سه شکست در هفته‌های ابتدایی لیگ نوزدهم شرایط مطلوبی در جدول نداشت در دیدار هفته هفتم برابر تیم پیکان به برتری رسید تا کمی اوضاعش بهتر شود.
به گزارش مهر، روز نخست از هفته هفتم نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز با برگزاری دیدار تیم های پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی پیگیری شد که این بازی با برتری ۲ بر یک سرخپوشان به پایان رسید. مهدی ترابی(۱۹) و احمد نورالهی(۸۱) برای پرسپولیس و سعید واسعی(۳۶) برای پیکان گل زدند.

سرخپوشان تهرانی که در این دیدار تماشاگرانشان را به علت محرومیت همراه خود نداشتند بازی را تهاجمی شروع کردند و حملاتی را روی دروازه شاگردان فرکی پی ریزی کردند و در دقیقه ۱۹ توسط مهدی ترابی به گل برتری دست پیدا کردند.

در این دقیقه علی علیپور درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و با پاسی عرصی مهدی ترابی را در موقعیت شوت قرار داد که ضربه نه چندان محکم این بازیکن پس از برخورد با بدن بازیکن پیکان وارد دروازه شد.

چند دقیقه بعد جونیور در موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه پیکان قرار گرفت اما تعلل این بازیکن در زدن ضربه باعث شد مدافعان حریف توپ را دور کنند.

درحالی که پرسپولیس برای رسیدن به گل دوم تلاش می کرد، در دقیقه ۳۶ پیکان صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه سرخپوشان شد که سعید واسعی این ضربه را به زیبایی تبدیل به گل تساوی کرد.

دو دقیقه بعد واسعی از پشت محوطه جریمه شوتی را به سمت دروازه پرسپولیس شلیک کرد که بیرانوند این توپ را به کرنر فرستاد و این ضربه هم ثمری برای پیکانی ها نداشت. این پایان کار در نیمه اول نبود و پیکانی ها در دقیقه ۴۰ به گل دوم رسید اما داور به نشانه آفساید این گل را نپذیرفت تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

شروع نیمه دوم با یک تعویض برای پرسپولیس همراه بود. امید عالیشاه به جای براندائو که عملکرد ضعیفی در نیمه اول داشت وارد زمین شد و بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو بست. در همان دقیقه اول سرخپوشان توسط علیپور صاحب یک موقعیت درون محوط جریمه شدند که ضربه آرام او را دروازه بان پیکان کنترل کرد.

در ۲۰ دقیقه بعد از این اتفاق پرسپولیسی ها توپ را در زمین پیکان به گردش درآوردند و بیشتر از حریف صاحب توپ بودند اما در خلق موقعیت توفیق چندانی نداشتند. در دقیقه ۶۶ کالدرون دومین تعویض را انجام داد و عبدی را به جای نادری وارد زمین کرد تا قدرت تهاجمی تیمش را بیشتر کند.

پرسپولیس که در اکثر دقایق بازی تیم برتر بود اما توان لازم برای گل زدن را نداشت بالاخره در دقیقه ۸۱ روی سانتر امید عالیشاه و ضربه سر احمد نورالهی به گل برتری دست یافت.

پس از این گل سیدجلال حسینی به جای مهدی ترابی وارد زمین شد تا کاپیتان سرخپوشان پس از مدتها در ترکیب تیمش به میدان برود. در دقیقه ۸۳ اما مهدی عبدی زننده گل پرسپولیس در دربی به دلیل خطای شدید روی بازیکن پیکان با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد.

کدخبر: ۲۸۶۷۰۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر