کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۳۰۸۰
تاریخ خبر:

پمپئو، سردار سلیمانی را ضد یهود معرفی کرد

ایرنا: وزیر خارجه آمریکا با تکرار اهانت به سردار قاسم سلیمانی، مدعی شد این سردار با یهودیت ضدیت داشته و دولت ترامپ برای امنیت رژیم صهیونیستی او را ترور کرده است.

مایک پمپئو در نشست سالانه کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل (ایپک)، با این ادعا که ترامپ، سردار قاسم سلیمانی را که او یکی از بزرگترین تروریست های ضد یهودی نامید، از صحنه جهان حذف کرد، ادامه داد دولت قبلی (باراک اوباما) جمله ای داشت که بن لادن مرده و ژنرال موتور زنده است، حال باید بگویند که قاسم سلیمانی کشته شده و اسرائیل و ایالات متحده زنده هستند.

وی که تلاش داشت در این سخنرانی ضدیت با اسرائیل را به معنای ضدیت با یهود معرفی کند و بدون توجه به تعداد زیاد مخالفت یهودیان آمریکا با اجلاس ایپک و همچنین رژیم صهیونیستی، ادامه داد حکومت ایران از از طریق کتاب درسی، تبلیغات دولتی و اعلامیه مسموم کننده ای که رهبران ایرانی می گویند، تنفر از یهودیت را ایجاد می کند.

وزیر خارجه آمریکا بدون اینکه اطلاعی از همزیستی مسالمت آمیز یهودیان در ایران داشته باشد و بداند که در قانون اساسی جمهوری اسلامی، یهودیت یک دین به رسمیت شناخته شده است، اظهار کرد: مردم شریف ایران از یهودیان متنفر نیستند این دولت جمهوری اسلامی است که بدون ترحم این موضع را پیشه کرده است.

کدخبر: ۳۱۳۰۸۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Amirkhan56

    بمیری الهی که اینقدر تو عقده ای و کثیف ه ستی

  • ali3021

    از سردار سلیمانی یک کلمه ضد یهود یا نژاد پرستانه دیده یا شنیده نشده بود فقط تفکر ات دفاعی داشت در مقابل اسرایل

  • _user_1571065243

    الهی کورنا بگیری پمپ