کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۲۵۳۳۹
تاریخ خبر:

پلیس مردی که در خیابان در حال تجاوز به یک زن بود را دستگیر کرد

ایران نوشت:حدود ساعت ۲۲:۳۰ شنبه شب تیم عملیات کلانتری ۱۵۶ افسریه در حال گشتزنی در منطقه افسریه بودند که در یکی از خیابان‌های فرعی، صدای «کمک» زن جوانی را می‌شنوند.
سرهنگ ایرج ارسلانی- رئیس کلانتری ۱۵۶ افسریه- در تشریح جزئیات این ماجرا گفت: مأموران پلیس با شنیدن صدا متوجه مردی می‌شوند که در محلی خلوت، قصد اذیت و آزار زنی را دارد و زن با کمک خواستن از دیگران، در برابر این مرد، مقاومت می‌کند.
با حضور مأموران پلیس در صحنه، متهم که در حال اذیت و آزار زن جوان بود با دیدن مأمور پلیس با یک قمه به سمت یکی از مأموران حمله ور شد و با ضربه قمه، بازوی راست مأمور پلیس را مجروح کرد.
متهم که به هیچ وجه حالت طبیعی نداشت و حتی قادر به راه رفتن نبود ادامه داد: پس از حمله این متهم به مأمور پلیس، مأمور دیگر وارد عمل شد و با رعایت قانون به کارگیری سلاح، اقدام به شلیک هوایی کرد و در نهایت موفق شد متهم را دستگیر کند.
پس از دستگیری متهم، با دستور مقامات قضایی مجتمع قضایی شهید محلاتی، این فرد به زندان اعزام و مأمور پلیس نیز از طریق نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

کدخبر: ۲۲۵۳۳۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • hamedmekanik

    خیلی از جاهای دنیا در این وضعیت مستقیم ب ه فرد خاطی شلیک میکنن قانون گذار باید وا رد عمل بشه مثلا حمله ای که به افسر پلیس راه شد چه کاریه اخه. ???

  • parviz_khan

    عیب نداره همینکه امنیت داریم راضی هستیم