کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۷۷۴۰
تاریخ خبر:

پلیس در تعقیب زنان سلاخ حیوان‌آزار

روزنامه هفت صبح | فکر کن ۵۰۰هزار تومان بدهی تا وارد کلوپی شوی که آنجا فیلم‌هایی از زنان در حال قصابی کردن حیوانات زبان بسته منتشر می‌شود، یعنی نیم میلیون تومان فقط برای دیدن کشتن و سلاخی کردن حیوانات.مثلا فیلمی‌که در آن زن سلاخ دست و پای حیوان را با روبان بنفش بسته و دقایقی پا را روی گلویش فشار می‌دهد تا کلیپ، برای مخاطب، هیجان‌انگیزتر شود؛ کلیپی که با قرار گرفتن سر بز طلایی رنگ روی تنش به پایان می‌رسد.

آن یکی، پیش از آغاز سلاخی، سر و گردن خروس سفید را زیر کفش‌های پاشنه بلندش آنقدر فشار می‌دهد تا پرنده چند لحظه‌ای از حال برود و وقتی به خود بیاید که سرش با فشار در کاسه آب فرو برده شده تا زجرکشش کند.زن سلاخ سوم، پایش را روی بدن خرگوش سفید و دست‌وپا بسته‌ای که نفسش در سینه حبس شده فشار می‌دهد و به خرگوش یادآوری می‌کند که تا لحظاتی دیگر زیر پای «الهام بانو» جان خواهد سپرد.

چهارمین زن سلاخ هم بعد از زجرکش کردن یک خروس، با لحنی بیمارگونه، به بز سفیدی که شاهد ماجراست،نزدیک بودن مرگش را خبر می‌دهد.بز نگون بخت، پس از آنکه نیمی‌ از گردنش توسط چاقوی زن بریده شد رها می‌شود تا برای رضایت آنها که می‌گویند «فیلم بگیر»، «فیلم بگیر»، مرگی طولانی مدت را تجربه کند.پنجمی‌ هم ترجیح می‌دهد اردک بیچاره را زیر پایش له کند به جای اینکه سرش را ببرد.

شاید اینکه یک زن سراغ شغلی مانند قصابی برود به دلیل نامتعارف بودنش جالب باشد، کمااینکه طی سال‌های گذشته چندباری زنانی که شغل قصابی را انتخاب کرده‌اند به رسانه‌ها آمده‌اند و درباره‌شان نوشته شده اما این‌بار ماجرا فرق دارد.موضوع فقط قصاب بودن این زنان نیست،موضوع بیشتر شبیه دیوانگی افسارگسیخته است که در آن زنانی با تیپ‌های امروزی و موهایی‌ های‌لایت شده ، گلوی بز بیچاره را نصفه می‌برند و او را به حال خودش رها می‌کنند.

چند روز است که وجود چنین کلوپی و انتشار ویدئوهای آن با واکنش کاربران شبکه‌های مجازی مواجه شده اما فکر می‌کنید همه با هم از این ویدئوها ابراز تنفر کرده‌اند؟ جواب منفی است.با نگاهی به کامنت‌‌های دنبال‌کنندگان صفحات خانم‌های قصاب می‌توان سرنخ‌هایی از پشت پرده این نمایش‌های خونین به دست آورد.کامنت‌ها حکایت از آن دارند که در صفحه مورد نظر،عکس یا بخشی از فیلم حیوان‌آزاری منتشرشده که دنبال‌کنندگان می‌خواهند آن را به صورت کامل ببینند.

در این میان چند نفری هم هستند که علاقه‌مندان به کلیپ‌های ذبح و حیوان‌آزاری را به ارسال پیام خصوصی دعوت می‌کنند. یکی از منتشرکننده‌های این ویدئوها به کاربران مشتاق می‌گوید:«نزدیک به هزار کلیپ از ذبح حیوانات و آزار و اذیت‌های دیگر حیوانات از جمله له کردن آنها داریم که همه توسط خانم‌های گروه انجام می‌شود و با پرداخت ۵۰۰ هزار تومان، شما را در گروه عضو می‌کنیم تا از تماشای این کلیپ‌ها لذت ببرید. در گروه می‌توانید با مجریان هم آشنا شوید.گروه‌های دیگری هم داریم که اگر مایل باشید پس از پرداخت مبلغ مربوطه به عضویت آنها درتان می‌آوریم.»

حالا به نظر می‌رسد که پای پلیس به ماجرا باز شده است. سرهنگ پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا از شروع عملیات علیه این گروه خبر داده و گفته:«پلیس پیشگیری ناجا تحقیقات خود برای شناسایی این افراد را آغاز کرده است. طبق فصل جرایم رایانه‌ای قانون مجازات اسلامی‌ هرگونه پخش و انتشار تصاویر و محتوایی که منجر به جریحه‌دار شدن افکار عمومی ‌شود جرم تلقی می‌شود و منتشرکنندگان این تصاویر از مصادیق این قانون هستند.»

قبلا هم یک بار پای پلیس به پرونده زنی باز شده بود که گربه‌های مردم را برای مراقبت چند روزه قبول می‌کرد و در ازای این کار پول می‌گرفت اما به صورت ناشناس تصاویری از شکنجه کردن این گربه‌ها و نگهداری آنها در شرایط بد منتشر می‌کرد. در آن پرونده کار به جایی رسید که عده زیادی در برابر خانه این زن تجمع کردند و اعلام شد که او فرار کرده، در نهایت هم معلوم نشد که چه اتفاقی افتاد.

کدخبر: ۴۰۷۷۴۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر