کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۸۷۵۳۵
تاریخ خبر:

پشیمانی رئیس سابق فیفا از واگذاری میزبانی جام جهانی به قطر

در فاصله ۱۲ روز مانده به برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در کشور قطر، رئیس سابق فیفا به این میزبانی ایراد گرفت و انتخاب قطر را اشتباه دانست. سپ بلاتر گفت: «ما در آن زمان در کمیته اجرایی توافق کردیم که روسیه جام جهانی ۲۰۱۸ و آمریکا جام جهانی ۲۰۲۲ را بدست آورند. ما معتقد بودیم که اگر این دو رقیب دیرینه سیاسی، میزبانی جام جهانی را پشت سر هم برگزار کنند، می‌تواند پیام‌آور صلح باشد.»

او ادامه داد: «قطر کشور بسیاری کوچکی است و فوتبال و جام جهانی برای این کشور بسیار بزرگ است. من تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که برگزاری جام جهانی در قطر یک اشتباه بود و من هم مسئول این اشتباه هستم زیرا در آن زمان من، ریاست فیفا را برعهده داشتم.»

رئیس سابق فیفا که به تازگی از اتهام کلاهبرداری۱.۷ میلیون پوندی تبرئه شده، اضافه کرد: برای من این موضوع واضح است که انتخاب قطر به عنوانی میزبانی یک اشتباه بود. من در تعجب هستم که چرا رئیس جدید فیفا، جیانی اینفانتینو، در قطر زندگی می کند؟ او نمی تواند رئیس سازمان محلی جام جهانی باشد. دو کمیته سازماندهی برای این کار وجود دارد، یک کمیته محلی و دیگری یک کمیته از طرف فیفا.این کار او نیست.

کدخبر: ۴۸۷۵۳۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • 94000094

    این پول چه ها که نمی کنه….

  • _user_1560804133

    هی ول به ریس سابق که به اشتباه خود پی بر ده و … یاد بگیرید …

  • Amirkhan56

    اون موقع که پول قطری ها به جیبت واریز می شد ،مسلما هم مخالفت نمی کردی.