کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۹۹۰۱
تاریخ خبر:

پشت صحنه شلوغ؛ این گاف از علیخانی بعید بود!

هفت صبح - خبرآنلاین نوشت: احسان علیخانی نشان داده که آدم کم‌هوشی نیست و همیشه برای بهتر دیده شدن برنامه‌اش، از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کند اما «کرونا» گویا شوک سنگینی به او وارد کرده. هم در بخش‌های پایانی پخش عصر جدید در سال ۹۸ و هم در دو سه برنامه‌ای که در روزهای اخیر پخش شده، یک اتفاق عجیب و غیر قابل هضم در برنامه دیده می‌شود: «حذف تماشاگران بخاطر خطر شیوع کرونا!» این حذف که با افت کیفی اجراها و یا کاهش هیجان برنامه همراه شده، در کنار یک اقدام خنده‌دار، باعث تعجب شده است.

در هر برنامه، حدود ۵۰تا ۶۰ نفر به عنوان همراهان شرکت کنندگان در استودیوی جنبی در کمترین فاصله از هم و بدون کوچترین رعایت بهداشتی جمع می‌شوند و حرف می‌زنند و شادی می‌کنند و با مجری دوم گپ می‌زنند و …عجب! گویی کرونا در آن استودیو وجود ندارد!!

خب آقای مجری-تهیه کننده! همین جماعت همراه ِ خوشحال و خجسته را به صورت پراکنده و با فاصله در سالن اصلی بنشانید؛ هم به هیجان برنامه کمک می‌کند و هم سکوت صندلی‌ها را پایان می‌دهد و هم محض ریا هم که شده چند نفر با ماسک نشان داده می‌شوند تا دهن کجی مضحک آن استودیوی بالا حداقل کمتر دیده شود! بله، به همین سادگی…از احسان علیخانی بعید بود، نبود؟

کدخبر: ۳۲۹۹۰۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر