کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۵۴۶۳۲
تاریخ خبر:

پس‌لرزه‌های افشای فایل صوتی درباره سفر خانواده قالیباف

سیدحسین نقوی حسینی در رقابت‌های انتخاباتی سال ۹۲ مسئول ستادهای انتخاباتی سعید جلیلی در شهرستان‌های استان تهران بود. او امروز درباره طرح این ایده که افشای سفر خانواده قالیباف به ترکیه از جانب جریان سعید جلیلی و با حمایت آنها اتفاق افتاده است، موضع‌گیری کرد و گفت: با برداشت و اطلاعات من این موضوع هیچ ربطی به جلیلی یا دوستان، همکاران و رفقای او ندارد؛ به هیچ وجه این موضوع مربوط به مجموعه جلیلی نمی شود.

همچنین وکیل میثم نیلی به رجانیوز گفته شکایت موکلش از حجت‌الاسلام مهدی طائب را تحویل دادسرای ویژه روحانیت تهران داده است.

به‌گفته او علیرغم توهین‌ها و افتراهای متعدد علیه موکل بنده در رسانه‌ها، از آن جهت که این مورد به طور جدی تکمیل کننده نقشه القای اختلاف میان سران قوا بوده و پس از گذشت دو روز هیچ اقدام اصلاحی از سوی حجت‌الاسلام طائب مشاهده نکردیم، در نهایت مجبور به ثبت شکایت شدیم. ادعای آقای طائب کذب محض است و آقای نیلی در ماجرای حواشی اخیر مربوط به رییس مجلس علیرغم انتقادات جدی، دوستان رسانه‌ای را از تکمیل نقشه دشمن بر حذر می‌داشت.

روز گذشته سخنانی از حجت‌الاسلام طائب منتشر شد که وی ادعا می‌کند که میثم نیلی «یک سر خط» ماجرای افشای سفر خانواده رئیس مجلس به ترکیه بوده است.

میثم برادر مقداد نیلی، داماد سیدابراهیم رئیسی است. سفر اخیر دختر، داماد و همسر محمد باقر قالیباف رئیس مجلس به ترکیه توسط یک فعال رسانه ای افشا شد و جنجال و انتقادات بزرگی را به وجود آورد. افشاگر گفته بود هدف از سفر، خرید سیسمونی بوده اما پسر قالیباف (الیاس) ضمن تایید اصل سفر، خرید سیسمونی را تکذیب کرد.

کدخبر: ۴۵۴۶۳۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر