کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۱۰۵۷
تاریخ خبر:

پر‌یا ‌در ‌وی‌آی‌پی ‌پرسپولیس چه می‌کرد؟‌

روزنامه هفت صبح | شرایط انضباطی‌ سرخ پوش‌های‌تهران چندان رو به راه نیست. در پرسپولیس متمول و پرستاره ما چه خبر است؟‌ در این کارناوال اشتباهات و کم‌کاری‌ها چه دلایل و چه مسائلی دخیل هستند؟‌ در تیمی‌ که در اوج بحران اقتصادی کشور، ‌استوکس و اوساگوانا همزمان خریداری شده‌اند، چه چیزی موجب عدم نتیجه‌گیری است؟‌

فکر کنید دو مهاجمی ‌که حتی یکی از آنها آرزوی تیم‌های ایرانی بود، حالا هردویشان در پرسپولیس هستند. زوج سیدجلال و شجاع حالا مدافع فیکس تیم ملی را در کنار خود دارند و در تمام پست‌ها دو بازیکن هم‌سطح در فهرست هستند. پس چرا این تیم در آسیا حیثیت خود و تماشاگرانش را به حراج گذاشت؟‌ تقصیر گل‌محمدی است؟ تقصیر پیروانی است؟‌ چرا باید همه حسرت کالدرون و برانکو را بخورند؟‌

در همین دوروز گذشته بخشی از ماجرا روشن شده است. استوکس با بی‌خیالی در دوبی مشغول تفریحات متنوع است و از آن‌طرف هم خبر آمده که پریا عرب‌زاده، مدل معروف ایرانی همدم و یار غار یکی از بازیکنان پرسپولیس است و در سفرهای خاورمیانه‌ای تیم را همراهی می‌کند.

یادم است وقتی تیم بلازده و بدون بازیکن برانکو شجاعانه تا فینال آسیا رفت و السد و الدحیل را قربانی کرد نوشتیم که در تیم‌های ایرانی وقتی درصد بازیکنان مجرد پایین بیاید، آرامش و تمرکز افزایش پیدا می‌کند. این فرمول در پرسپولیس امسال رعایت نشده است. حالا داریم ثمراتش را می‌بینیم.

بازیکنانی که چه بخواهند و چه نخواهند بخشی از حواسشان روی سکوهاست و نتیجه‌اش هم مشخص است. نتایج پرسپولیس به شکل بسیار ساده‌ای نتیجه فقدان دیسیپلین است. خیلی ساده و راحت. نتیجه عدم رعایت اصول پیش پا افتاده مدیریتی که ایرانی‌ها دوست دارند، زیرسبیلی ردشان کنند. مطمئن باشید.

این گزارش ایلنا را بخوانید:
از روز گذشته ماجرای ماندن استوکس در امارات و پخش‌شدن تصاویری از او در کلاب‌های شبانه و سایر فعالیت‌های تفریحی آن‌هم در شرایطی که آمادگی بدنی این بازیکن هنوز به‌طور کامل در سطح حضور ۹۰دقیقه‌ای در زمین نیست، سروصدای زیادی به‌پا کرده… اخبار رسیده از اردوی سرخپوشان در امارات نشان می‌دهد که تنها مشکل پرسپولیس در این اردو استوکس نبوده و موارد حاشیه‌ساز دیگری هم وضعیت این تیم را تحت تاثیر قرار داده است.

ماجرا از آن قرار است که با اجازه باشگاه پرسپولیس مانند خیلی از سفرهای دیگر سرخپوشان، آنها همراه با همسران و خانواده خود به امارات سفر کردند… ولی این ماجرا باعث سوءاستفاده برخی از بازیکنان مجرد این تیم شده و افرادی را همراه خود به سفر آوردند که هیچ نسبتی با آنها نداشته و به‌نوعی با هم دوست بودند.

از دیگر سوالاتی که از مدیران پرسپولیس بعد از بازی با الشارجه می‌توان داشت، حضور یک مدل دوبی‌نشین در جایگاه وی‌آی‌پی است. جایی که مسلما بلیت آن باید توسط باشگاه اختصاص می‌یافت و اکنون باید دید چه کسی با گرفتن بلیت وی‌آی‌پی از باشگاه آن را به این فرد داده است.

کدخبر: ۳۱۱۰۵۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر