کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۴۶۵۵۷
تاریخ خبر:

پرکاری ‌‌عقیلی و کوچ جمعی خواننده‌ها به سینما

روزنامه هفت صبح، بهنام مظاهری | هفته پیش سیاست‌های انتشار آهنگ‌ها توسط خواننده‌ها را بررسی کردیم و گفتیم که در سال‌های اخیر سالار عقیلی پرکارترین و منظم‌ترین خواننده مارکت موسیقی بوده. گواهش هم این شد که سالار دقیقا در همین هفته دوآهنگ دیگر منتشر کرد تا ثابت کند از هفته قبل‌تر که یک آهنگ بیرون داده بود، پرکارتر هم شده.

دوقطعه سالار به نام‌های «بی‌تو» و «کجا رفته‌ای» در همین هفته منتشر شده. به‌نظر می‌رسد که سالار عقیلی با این حجم تولید با مشکل انتخاب نام برای قطعاتش هم مواجه باشد. اینطور که هر اسمی ‌انتخاب کند، قبلا روی یکی از قطعاتش گذاشته.

از سالار که بگذریم این هفته اخبار در موسیقی زیاد بود. اول و مهم‌تر از همه خوب‌شدن حال محمدرضا شجریان بود که شکر خدا از بیمارستان مرخص شد و این خبر حال خیلی از مخاطبان پروپاقرص استاد را خوب کرد. بعد از آن تولد حسین علیزاده بود که با انتشار عکسی از کیهان کلهر در اینستاگرامش، بیشتر هم مورد توجه قرار گرفت. در مورد این عکس چیزی نمی‌گویم و عکس را هم برایتان نمی‌گذارم که خودتان بروید در پیج کلهر ببینید و متن آن را برای علیزاده بخوانید.

اما جالب‌ترین اخبار این هفته مربوط به دو خواننده پاپ بوده که قرار است در قاب تصویر ظاهر شوند؛ اولی بنیامین بهادری و دیگری فرزاد فرزین. بنیامین بهادری در جدیدترین تجربه هنری خود به‌عنوان بازیگر فیلم ‌سینمایی «موافقت اصولی» معرفی شد. این فیلم سینمایی در ژانر اجتماعی و به کارگردانی امیر پورکیان تولید شده است. این کارگردان چندی پیش نسبت به انتشار ویدئویی از پشت صحنه فیلم موافقت اصولی، در صفحه شخصی خود واکنش نشان داد و مشخص شد که در این فیلم علاوه بر بنیامین بهادری، بازیگرانی نظیر بهاره افشاری، علی استادی، ویدا جوان و بیتا فرهی حضور دارند.

داستان ویدئوی فیلم موافقت اصولی هم از این قرار است که چندی پیش تصاویری از یک ماشین در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شد که در آن بدل رئیس‌جمهور سابق ایران حضور داشت. در ادامه فیلم واضح‌تری از آن ماشین منتشر و مشخص شد که بنیامین بهادری و بهاره افشاری هم حضور دارند. امیر پورکیان در صفحه شخصی خود اعلام کرد که این فیلم با شیطنت از پشت صحنه فیلم‌ سینمایی موافقت اصولی لو رفته است.

اما خبر بعدی مربوط به فرزاد فرزین است که در آخرین تجربه بازیگری خود مقابل دوربین سریال «ملکه گدایان» خواهد رفت. به گزارش «موسیقی ما» و به نقل از روابط عمومی ‌این سریال، به‌تازگی عکس‌هایی از تست گریم فرزاد فرزین در این سریال منتشر و همکاری او با ملکه گدایان رسماً اعلام شد. این سریال نمایش خانگی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده، در حال حاضر مراحل تولید را سپری می‌کند و پیش‌بینی می‌شود برای اواخر پاییز یا فصل زمستان در بازار عرضه شود.

ملکه گدایان دومین همکاری مشترک فرزاد فرزین و حسین سهیلی‌زاده است. فرزین سال گذشته در سریال «مانکن» با این کارگردان همکاری داشت. او در آن پروژه نقش متفاوتی نسبت به آثار گذشته خود ارائه داد. با توجه به تست گریمی ‌که به‌تازگی از حضور او در این سریال منتشر شده، پیش‌بینی می‌شود این‌بار هم نقش متفاوتی از فرزین را در قاب تصویر شاهد باشیم.

ناگفته نماند که این دو خبر در یک هفته منتشر شدند و این درحالی است که چند هفته قبل هم خبر حضور بهنام بانی در «گشت ارشاد ۳» منتشر شد. یکی بیاید خواننده‌هایمان را از سینما بکشد بیرون! هفته پیش در همین صفحه به حضور و عدم حضور خواننده‌ها به‌صورت منظم در مارکت اشاره کردیم و گفتیم که مارکت این‌روزها از موزیک و چهره‌هایش خالی شده.

این هفته فهمیدیم که دلیلش حضور بیش از حد خواننده‌ها در سینماست. یکی هم نیست بهشان بگوید: شما کار موزیکاتو انجام دادی که اینجوری چسبیدی به بازیگری؟ باور کنید در حال حاضر فرزین و بهادری بیشتر از گلزار و رادان پیشنهاد فیلم دارند. همانطور که می‌دانید رادان و گلزار هم متقابلا موسیقی کار می‌کنند.

با این تفاسیر سلبریتی‌ها در ایران خاموش نمی‌شوند و تنها از هنری به هنر دیگر می‌روند. این قانون پایستگی سلبریتی در ایران است. این نکته را فراموش نکنیم که ورود چهره‌ها به حوزه‌های مختلف، اتفاقا می‌تواند در نوع خود جالب هم باشد اما این ماجرا وقتی خنده‌دار می‌شود که این افراد به‌کلی در جای دیگری قرار می‌گیرند. البته در این جهان عجیب و غریب هیچ بعید نیست چندسال دیگر مثلا فرزاد فرزین اسکار هم بگیرد!

کدخبر: ۳۴۶۵۵۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر