کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۷۷۶۶۳
تاریخ خبر:

پرفورمنس دلپذیر ترانه علیدوستی ‌در کنار علی نصیریان

روزنامه هفت صبح، کمال‌ بردبار | تصویری است از دو ستاره شهرزاد. همان سریال پرطرفدار و پرستاره‌ای که در طوفان شایعات و پول‌های کثیف اعتبار و آبرویش را از دست داده است. اما حالا این عکس خاطره خوش فصل اول سریال شهرزاد را زنده می‌کند. فصل معصومیت‌، دوره بی‌خبری. وقتی می‌اندیشیدیم این سریال با کیفیت با مشارکت هوشمندانه بخش خصوصی ساخته شده است.

چهارسال پس از انتشار اولین قسمت‌های این سریال تماشایی حالا کم کم به این نتیجه رسیده‌ایم که پول پاک بخش خصوصی خودش چیز نادری در ایران است ! بگذریم. ترانه علیدوستی ۳۴ ساله و علی نصیریان ۸۲ ساله. در شهرزاد عروس بداقبال و پدرشوهر مقتدر بودند. شهرزاد و بزرگ آقا.

آمده بودند در مراسم اعطای نشان داوود رشیدی. لیلی رشیدی روی سن بود و با اصرار ترانه هیچ وقت تحت تاثیر ابهت علی نصیریان نتوانسته از او بخواهد که عکسی با هم بگیرند و حالا بهترین وقتش است برای این آرزو: «بازیگران جوان زیادی بودیم که در سریال «شهرزاد» کار می‌کردیم اما همه در چشم آقای نصیریان مثل هم بودیم.»

علیدوستی که با موبایل روی صحنه آمده بود درباره علت این کار گفت:«من آدمی خجالتی نیستم و بیش از یک سال با آقای نصیریان در سریال «شهرزاد» همکار بودم اما روم نشد که با ایشان عکس بگیرم از بس که ابهت ایشان مرا می‌گرفت. من امشب موبایلم را آوردم روی صحنه که در حضور شما این کار را بکنم و با ایشان عکس بگیرم.»

نصیریان هم در پاسخ از مطبوع بودن کار با ترانه علیدوستی گفت و در حین تعاریف استاد قدیمی ترانه پرفورمنس خودرا کامل کرد وقتی که دستانش را خجالت زده جلوی چشمان خود گرفت. ترانه نشان داد چه بازیگر پخته‌ای است و پرفورمنس نجیبانه و درخشانی را روی سن اجرا کرد. بدون آنکه صحنه مبتذل شود یک نمایش کوچک دوستانه روی سن ترتیب داد که حالا مهم‌ترین یادگار این مراسم کوچک و صمیمی در موج خبرهای رسانه‌ای شده است.

او نقش خود را به بهترین شکل ممکن اجرا کرد. به قولی« شو ماست گو آن!» کاش حس بی‌انگیزگی ملموس حاکم بر ترانه علیدوستی‌، شهاب حسینی و لیلا حاتمی پایان بگیرد و این چهره‌ها با نقش‌های مهم به سینمای ایران بازگردند. و حتی حمید فرخ نژاد. همه می‌دانیم نوید محمد زاده و هومن سیدی چه اعجوبه‌هایی هستند و همه از توانایی‌های پیمان معادی و پریناز ایزدیار خبر داریم اما لازم نیست کل سینما را به آنها بسپاریم.

سال‌ها قبل هدیه تهرانی بی‌دلیل و به خاطر همین اشباع شدگی از سینما کنار رفت و در بازگشت دیگر نتوانست سال‌های ازدست رفته را جبران کند. از حامد بهداد یادبگیرید که یک قدم عقب نمی‌گذارد و آرام آرام بازیگر بهتری می‌شود.

کدخبر: ۲۷۷۶۶۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر