کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۹۹۰۸
تاریخ خبر:

پرسپولیس-صنعت‌نفت؛ جای خالی آل‌کثیر

روزنامه هفت صبح، نادر نامدار | دو بازی آخر هفته دوم لیگ برتر امروز برگزار می‌شود و از ساعت ۱۶:۲۰ به‌طور همزمان پیکان مقابل شهرخودرو قرار می‌گیرد و پرسپولیس میزبان صنعت‌نفت آبادان خواهد بود.

*** درگیر یک نتیجه تکراری
امروز پرسپولیس و صنعت‌نفت در شرایطی به مصاف هم می‌روند که شاگردان گل‌محمدی به دنبال دشت نخستین ۳ امتیاز خود از لیگ بیستم هستند. شاگردان سیروس پورموسوی که با پنجره بسته به مصاف پیکان رفتند، گام اول را محکم برداشته و توانستند با بریس طالب ریکانی، به بازی برگردند و ۳ امتیاز اول خود را کسب کنند.

اما نکته جالب درخصوص دیدار این دو تیم، نتایج تکراری پرسپولیس و صنعت‌نفت در چهار تقابل پیشین دو تیم بوده است. در دیدارهای اخیر، دو تیم در هر بازی که به مصاف هم رفتند، یک نتیجه تکراری برای دو تیم به دست آمد و آن پیروزی یک بر صفر پرسپولیس بود. در دیدار برگشت لیگ هجدهم، دو تیم در تهران به مصاف هم رفتند. در آن مسابقه علی علیپور روی پاس بودیمیر، توانست تک گل بازی را وارد دروازه محمد دریس کند.

البته علیپور در آن مسابقه یک ضربه پنالتی را نیز از دست داد. در مسابقه رفت لیگ نوزدهم نیز سرخپوشان با یک گل به برتری رسیدند. این بازی که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، با تک گل محمدحسین کنعانی‌زادگان به سود پرسپولیس به پایان رسید.سپس دو تیم در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند. آن دیدار که در تهران برگزار شد، با تک گل ترابی به سود پرسپولیس تمام شد. در مسابقه برگشت لیگ نوزدهم نیز، دو تیم در آبادان در برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که آن بازی را شاگردان گل‌محمدی با تک گل احمد نوراللهی برنده شدند.

*** ترکیب احتمالی پرسپولیس
در بازی امروز، پرسپولیس قطعا کمال کامیابی‌نیا را به دلیل اخراج در بازی قبلی و بشار رسن را به دلیل دیر ملحق شدن به اردوی تیم در اختیار نخواهد داشت. در چنین شرایطی، حامد لک دروازه‌بان تیم یحیی خواهد بود. جلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سعید آقایی و مهدی شیری در خط دفاع بازی می‌کنند، سیامک سرلک، احمد نورالهی، احسان پهلوان و سیامک آقایی هافبک‌های پرسپولیس خواهند بود و وحید امیری و مهدی عبدی هم زوج خط حمله این تیم خواهند بود. بشار رسن، امید عالیشاه و آرمان رمضانی هم شانس بازی دارند.

در سوی مقابل صنعت‌نفت با تیمی کاملا جوان و ناشناخته و فقط دو سه مهره شناخته شده به مصاف پرسپولیس خواهد آمد. این تیم در فصل نقل و انتقالات بسیاری از بازیکنانش را از دست داد و به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی‌اش نتوانست بازیکنان مناسبی را جایگزین جدا شده‌ها کند. به همین دلیل در این فصل با تیمی متفاوت از سال‌های قبل وارد لیگ برتر شده است. مهم‌ترین بازیکنان صنعت‌نفت، طالب ریکانی که زننده هر دو گل این تیم مقابل پیکان بود، محمد اهل‌شاخه و محمود مطلق‌زاده هستند!

*** سوژه بازی
اگر عیسی آل‌کثیر محروم نبود، می‌شد او را به عنوان سوژه و چهره ویژه این بازی معرفی کنیم که سال گذشته بهترین گلزن صنعت‌نفت بود و امسال به پرسپولیس پیوسته. در غیاب او اما تقابل دو برادر روی نیمکت‌های دو تیم جلب توجه می‌کند. افشین پیروانی به عنوان سرپرست پرسپولیس و امیرحسین پیروانی به عنوان دستیار سیروس پورموسوی!

کدخبر: ۳۵۹۹۰۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر