کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۴۰۸۹
تاریخ خبر:

پرسپولیس در محاصره ‌چهار تیم بزرگ صنعتی

روزنامه هفت صبح | امروز هفته ماقبل پایانی است. پرسپولیس در تهران میزبان تراکتورسازی است. حریفی قدر که با فیروز کریمی دوبازی گذشته خودش را با شش امتیاز پشت سر گذاشته و در تلاش برای آزمودن شانس خود در دریافت سهمیه است. در واقع اگر استقلال قهرمان جام حذفی شود تیم چهارم لیگ سهمیه آسیایی پیدا می‌کند و خب شانس قهرمانی استقلال کم هم نیست (اگر قلعه نویی و جواد نکونام پاپی مجیدی نشوند) پس فکر نکنید بازی پرسپولیس و تراکتورسازی یک بازی ساده است.

پرسپولیس با کمر خم از جنجال‌های باورنکردنی رسانه‌ها درباره یک مجادله لفظی حامد لک با یک توپ جمع کن امروز به میدان می‌رود. جنجالی که طی آن از دشنام زشت لک یک اتفاق ملی راه انداختند و اعصاب پرسپولیس را در هم ریختند‌. پرسپولیس مقابل ماشین سازی تفاضل گل خودرا بهبود بخشید اما یک اشتباه می‌تواند تراکتور و مهاجم همیشه گلزن آنها یعنی عباس‌زاده را به کابوسی برای سرخ‌ها بدل کند.

تساوی شانس قرمزهارا زنده نگه می‌دارد اما شکست تیر آخر است. از آن سو سپاهان می‌داند که روز جمعه و در آخرین بازی با استقلالی روبه‌رو می‌شود که احتمالا تیم دوم خودرا به ملاقات سپاهان خواهد فرستاد تا هم بازیکنانش برای نیمه نهایی جام حذفی استراحت کنند و هم فرصت بیشتری به سپاهان بدهند تا از پنجمین قهرمانی پرسپولیس جلوگیری کنند و شانسشان را برای افزایش تفاضل گل هم بیازمایند‌! به نظر می‌رسد بازی مهم سپاهان همین امشب و مقابل ذوب آهن باشد.

سپاهانی‌ها بدشانس بودند که ذوب آهن در مقابل نساجی شکست خورد و احتمال سقوطش زنده نگه داشته شد. به این ترتیب ذوب آهن باید از این بازی امتیاز بگیرد تا مبادا سایپا ازآنها عبور کند. مگر این که خبرهایی از بازی همزمان سایپا به گوش ذوب‌آهنی‌ها برسد که قبل از پایان بازی خودرا از خطر سقوط رهایافته بدانند و خب به نظر می‌رسد در چنین دایره عجیب از احتمالات پرسپولیس چاره‌ای ندارد تا از ملاقات با شاگردان فیروز کریمی موفق بیرون بیاید‌.

در مقابل حریفی که پنج روز در تهران اردو زده‌اند و می‌خواهند بی سروصدا زهر خودشان را به پرسپولیس تزریق کنند. سرنوشت پرسپولیس در محاصره چهار تیم صنعتی قرار دارد؛ تراکتورسازی، ‌پیکان، سپاهان و ذوب‌آهن. این یک محاصره سنگین است که ممکن است منجر به تسلیم سرخ‌ها شود. باید دید.

کدخبر: ۴۰۴۰۸۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر