کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۹۱۸۱۹
تاریخ خبر:

اعتراض کیهان به پخش مستند خاطرات پورن‌استار

کیهان نوشت: در یک فیلم مستند که به بهانه نقد آموزش جنسی ساخته شده، از روش‌ها و تمهیداتی برای جذب مخاطب استفاده شده که هدف این مستند را نفی می‌کند!

فیلم مستند «ایکسونامی» که به تازگی در شهرهای مشهد و تهران رونمایی شده و قرار است در دسترس همه قرار بگیرد، دچار نقض غرض شده است؛ هر چند که نیت سازندگان این اثر یادآوری فجایع ناشی از آزادی‌های جنسی در آمریکاست، اما روش‌ها و ابزاری که برای تولید چنین فیلمی ‌به‌کار رفته، نتیجه‌ای غیر از قبح‌زدایی ندارد.

به طور مثال، راوی فیلم، یک فعال فیلم‌های مستهجن در آمریکاست- البته به‌جای وی، یک بازیگر این نقش را ایفا کرده- و این موضوع در تبلیغات این فیلم، بسیار برجسته شده است و همین مسئله خودش نوعی تشییع و ‌ترویج ابتذال و فساد است.

گرچه مستند «ایکسونامی» به بازگویی مستندات و یافته‌های پژوهشی در تأثیر منفی آموزش جنسی در غرب پرداخته و از این طریق به عواقب سند ۲۰۳۰ می‌پردازد، اما در تمام طول این فیلم، از عبارات، صحنه‌ها و تصاویری استفاده شده که نمایش آنها روی پرده سینما، خود مشکل‌آفرین است و حتی نمی‌توان این فیلم را همراه خانواده به تماشا نشست.

به‌نظر می‌رسد که گروه سازنده این فیلم که هدفی دلسوزانه داشته‌اند، از مشورت‌ها و راهنمایی‌های خوبی بهره‌مند نشده‌اند و بیش از هدف اصلی، دنبال روش‌های مهیج اما منفی رفتند و فیلمی ‌ساختند که مقصود ایشان را نفی می‌کند.

کدخبر: ۲۹۱۸۱۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر