کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۶۷۲۴۵
تاریخ خبر:

پخش فصل دوم هیولا با نام هیولاها در نوروز‌۱۴۰۰

روزنامه هفت صبح، گروه تلویزیون | فصل دوم سریال «هیولا» با عنوان «هیولاها» به کارگردانی مهران مدیری، چندروزی است کلید خورده و درحال‌حاضر عوامل مشغول ضبط آن هستند. حضور ویشکا آسایش پیش‌تر در سریال قطعی شده بود.

اما طبق شنیده‌های جدید، آسایش قرار است به‌جای فرهاد اصلانی فصل اول، کاراکتر اصلی «هیولاها» باشد. خبر مهم دیگر اینکه حضور خود مهران مدیری در سریال کمرنگ می‌شود و فقط در دو قسمت از «هیولاها» او را خواهیم دید. گویا عوامل سریال قصد دارند اولین قسمت آن را در نوروز ۱۴۰۰ در اختیار مخاطبان قرار دهند. اطلاعات جدید درباره «هیولاها» را در این گزارش بخوانید.

*** حذف‌واضافه‌های هیولاها
چندوقت پیش درباره‌ حذف فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش و شکیب شجره، از فصل دوم سریال «هیولا» در همین صفحه نوشتیم. آن زمان توضیح دادیم که در کنار خود مهران مدیری، حضور ویشکا آسایش هم در سریال قطعی است و احتمالا مدیری برای سایر نقش‌های فصل دوم، دست روی بازیگران جدیدی خواهد گذاشت.

حالا آنطور که شنیده می‌شود، نقش اصلی سریال را خود ویشکا آسایش بازی می‌کند و مهران مدیری در نقش کامران کامروا، نقش پررنگی در این فصل نخواهد داشت. طبق خبرهایی که از پروژه به دستمان رسیده است، مدیری فقط در دو قسمت سریال بازی می‌کند و محمد بحرانی هم فقط یک قسمت در سریال حضور خواهد داشت.

پیش از این سینما ایده‌آل در خبری اعلام کرده بود که در فصل جدید «هیولا» علاوه‌بر ویشکا آسایش، بازیگران جدیدی، از جمله گلاره عباسی، اندیشه فولادوند و بهنام تشکر حضور خواهند داشت و از فصل قبل هم سیما تیرانداز همراه با نیما شعبان‌نژاد در این فصل حاضر هستند.

*** کمرنگ شدن مدیری به‌خاطر سرشلوغی
مهران مدیری در حالی فصل دوم سریال «هیولا» را کلید زده که این روزها حسابی سرش شلوغ است. از یک‌سو درگیر آماده کردن هفتگی «دورهمی» است و از سوی دیگر به عنوان بازیگر با دو پروژه قرارداد دارد؛ یکی سریال «خاتون» به کارگردانی تینا پاکروان و دیگری فیلم سینمایی «خائن‌کشی»، ساخته مسعود کیمیایی.

آنطور که شنیده می‌شود، نقش او در این دو پروژه کوتاه است و می‌تواند با هماهنگی‌هایی که انجام می‌شود، همزمان با کارگردانی «هیولا»، آن دو کار را هم به سرانجام برساند. شاید یکی از دلایلی که موجب شده مدیری حضور خودش را به عنوان بازیگر در فصل دو کمرنگ کند به این دلیل است که قصد دارد در این سرشلوغی، تمرکزش را بیشتر معطوف به کارگردانی کند. دلیل اینکه مدیری سریالش را در این شرایط کلید زده، این است که می‌خواهد قسمت‌های اولیه آن را برای انتشار در ایام نوروز ۱۴۰۰ آماده کند.

*** سرنوشت «درحاشیه۲» در انتظار هیولاها؟
این اولین‌بار نیست که مدیری تصمیم می‌گیرد در سریالی صرفا به عنوان کارگردان حضور داشته باشد. او در فصل دوم «درحاشیه» هم بازی نداشت و فقط سریال را کارگردانی کرد. او حتی به عنوان کارگردان هم انگیزه زیادی برای ساخت سریال نداشت و «درحاشیه۲» آنقدر به بیراهه رفت که دیگر نمی‌شد ردپایی از مدیری را در آن دید؛ سریالی که شاید بتوانیم آن را یکی از ضعیف‌ترین آثار مدیری بنامیم.

حالا این نگرانی وجود دارد که با کمرنگ شدن حضور مدیری، «هیولاها» هم به سرنوشت «درحاشیه۲» دچار شود. آیا مدیری با حضور بازیگران جدید می‌تواند جذابیت فصل اول را تکرار کند؟ با شناختی که از ویشکا آسایش داریم، می‌توانیم تا حدودی مطمئن باشیم که در جایگاه نقش اصلی خوش می‌درخشد، اما این اطمینان هنوز درباره سایر بازیگرانی که نامشان اعلام شده وجود ندارد.

*** احتمال حضور همزمان در نماوا و فیلیمو
سریال هیولاها برای انتشار هنوز با هیچکدام از دو پلتفرم اصلی؛ یعنی «فیلیمو» و «نماوا» به توافق نهایی نرسیده است. آنطور که شنیده می‌شود، مدیری قصد دارد سریالش را در هر دو پلتفرم ارائه دهد. درواقع قرار است بعد از ارائه چند سریال و محتوای اختصاصی توسط نماوا و فیلیمو، این دو پلتفرم بار دیگر یک سریال پرمخاطب را به شکل مشترک با هم عرضه کنند. البته این ماجرا در حد شنیده‌هاست و احتمال اینکه در نهایت «هیولا» به شکل اختصاصی از یکی از این پلتفرم‌ها پخش شود هم زیاد است.

*** باز هم مفاسد اقتصادی
هنوز نمی‌دانیم داستان فصل دوم سریال «هیولا» از کجا شروع می‌شود و به چه سمت‌وسویی می‌رود. آیا قرار است ماجرا را بلافاصله بعد از پایان فصل اول و آزادی کامران کامروا ببینیم یا در زمانی دیگر و شرایطی متفاوت پیش خواهد رفت؟

چون به‌هرحال با ورود ویشکا آسایش به عنوان شخصیت اصلی و کمرنگ شدن شخصیت کامران کامروا با بازی مدیری، آن هم بعد از دو قسمت، داستان تغییر خواهد کرد و به مسیر دیگری خواهد رفت. داستان «هیولاها» هم مثل فصل اول درباره مفاسد اقتصادی است. او این‌بار پرونده‌های دیگری را در حوزه مفاسد اقتصادی به چالش می‌کشد و با آنها شوخی می‌کند.

کدخبر: ۳۶۷۲۴۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر