کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۲۴۹۳
تاریخ خبر:

پایان کار کشتی آزاد ایران در کرواسی با ۴ طلا و دو نقره

در روز پایانی رقابت های کشتی آزاد تورنمنت رنکینگ کرواسی، امیرحسین زارع نماینده وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران و دارنده مدال های طلای جهان و برنز المپیک آخرین نماینده ایران در این مسابقات بود که در دیدار فینال باید مقابل گئورگی مشویلدیشویلی از آذربایجان به میدان می رفت که حریف به روی تشک نیامد و زارع صاحب مدال طلا شد.

زارع پیش از این در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر میلان کورسوگ از مجارستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر کامیل کوسیولک از لهستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله دانیل لیگتی از مجارستان را با نتیجه ۹ بر ۲ از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت.

به این ترتیب تیم کشتی آزاد ایران که با ۶ نماینده عازم این مسابقات شده بود در پایان با کسب ۴ مدال طلای رضا اطری در ۶۱ کیلوگرم، علی سوادکوهی در ۷۹، حسن یزدانی در ۸۶ و امیر حسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم به ۴ مدال طلا رسید و یونس امامی در ۷۴ و امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ کیلوگرم به مدال نقره رسیدند.

تیم کشتی آزاد ایران در شرایطی عازم این تورنمنت مهم شده بود که پژمان درستکار سرمربی تیم ملی در این مسابقات حضور نداشت. فرنگی کاران ایران نیز از فردا به میدان می‌روند.

کدخبر: ۵۰۲۴۹۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر