کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۸۰۹۳
تاریخ خبر:

پایان خوش ۲۴‌ساعت پرالتهاب در استقلال

روزنامه هفت صبح| یک روز قبل از بازی استقلال و پدیده، احمد مددی مدیرعامل جنجالی استقلال، به شکل عجیبی پاسخ گلایه‌ها و اعتراضات فرهاد مجیدی را داد و حتی اتهاماتی را هم به او وارد کرد. او بعضی از انتقادات را بی‌مورد دانست و به بعضی از اتهامات مجیدی و یکی دو بازیکن پاسخ‌هایی داد. او پای خودش و باشگاه را از ماجرایی که برای محمدحسین مرادمند پیش آمد کنار کشید و آن را مشکل شخصی مرادمند دانست! درباره پرداختی‌های باشگاه به بازیکنان هم اعداد و ارقامی را مطرح کرد که تفاوت‌های زیادی با ادعاهای بازیکنان استقلال داشت اما بیشتر از هر چیزی، این لحن و ادبیات زشت و آزاردهنده احمد مددی بود که با واکنش تند هواداران استقلال در فضای مجازی روبه‌رو شد.

*** مامور پلیس با حکم جلب در اردوی استقلال
چند ساعت قبل از شروع بازی بود که خبر رسید فردی که چک برگشت خورده مرادمند را در اختیار داشت با یک مامور پلیس وارد اردوی استقلال شده و قصد دارد با حکم جلب سیار او را بازداشت کند. ماجرا با پادرمیانی فرهاد مجیدی و وعده دادن چک شخصی به آقای طلبکار ختم به خیر شد اما شما فقط تصور کنید که با این وضعیت، مرادمند و سایر بازیکن استقلال، با چه روحیه‌ای باید در بازی مقابل پدیده حاضر می‌شدند.

*** تهدید جناب معاون به برکناری مجیدی
یکی از جنجالی‌ترین بخش‌های صحبت‌های مجیدی خطاب به مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش بود. او گفته بود: «این همه مصیبت در باشگاه وجود دارد و آقای مددی عین خیالش نیست و فقط منتظر دستور بالادستی‌هاست! آقای علی‌نژاد، چرا دست از سر استقلال برنمی‌داری؟ قبلا هم گفته‌ام آقایان مأموریت داشته‌اند که استقلال را به یک تیم معمولی تبدیل کنند.» با شناختی که از معاون وزیر داشتیم منتظر واکنش او بودیم و ایشان هم خیلی زود مطابق انتظارات عمل کردند .

اما پاسخی که دادند فراتر از انتظارات بود. او دوشنبه و ساعتی قبل از آغاز بازی، در حضور خبرنگاران و در حالی که از یک جلسه در وزارت ورزش خارج می‌شد پاسخ مجیدی را اینگونه داد: «طبیعتا آقای مجیدی باید در چارچوب وظایفی که دارد حرکت و صحبت کند. چنانچه خارج از این چارچوب رفتار کند، براساس قراردادی که دارد، مشخص است که تکلیف او چیست.» قاعدتا منظور علی‌نژاد تشکر از مجیدی یا برگزاری جلسه آشتی‌کنان با او نیست و مشخص است معاون وزیر ورزش به صراحت دارد مجیدی را تهدید به برکنار می‌کند! آن هم درست یکی دو ساعت قبل از بازی با پدیده!

*** ورود بی‌انگیزه‌ها به آزادی
خبرنگارانی که در ورزشگاه آزادی حضور داشتند، بدون استثنا از چهره‌های ناراحت و بی‌انگیزه بازیکنان استقلال ‌ هنگام ورود اتوبوس این تیم به ورزشگاه آزادی خبر دادند. این موضوع را حتی یکی از مسئولان باشگاه استقلال هم تایید کرد اما مدعی شد که این وضعیت موقتی است و بازیکنان استقلال آماده بازی با پدیده هستند.

*** ۱۰۵ دقیقه ملتهب
بازی در نیمه اول چنگی به دل نمی‌زد اما در نیمه دوم و با ورود مهدی قایدی، طراوت به بازی استقلال برگشت و او دو دقیقه بعد از ورودش به زمین پاس گل اول تیمش را به آرمان رمضانی داد. استقلال بعد از گل هم سوار بر بازی بود و چند بار دیگر هم می‌توانست گل بزند، البته شاگردان مهدی رحمتی هم دست و پا بسته نبودند و هر چه به اواخر بازی نزدیک می‌شدیم، آنها هجومی‌تر بازی می‌کردند.

در اواخر بازی برق ورزشگاه قطع شد و پس از اینکه برق آمد و بازی پیگیری شد، پدیده چند بار تا آستانه باز کردن دروازه استقلال پیش رفت. دو بار تیر دروازه و چند بار حسینی و واکنش‌هایش باعث شدند تا دروازه استقلال باز نشود و روی یک ضدحمله در دقیقه ۱۰۵ مهدی قایدی کار را تمام کرد و استقلال ۳ امتیاز این بازی را از آن خود کرد. خوشحال‌کننده‌تر از نتیجه و آمادگی قایدی، درخشش سیدحسین حسینی و آرمان رمضانی بود که استقلالی‌ها را به آینده امیدوار کرد.

*** مشت روی میز کنفرانس؛ اعلام جنگ مجیدی به علی‌نژاد
بعد از بازی همه منتظر یک نشست خبری طولانی از سوی مجیدی بودند اما او در یک نشست خبری کوتاه فقط چند جمله گفت و بیشتر از اینکه حرف بزند، با مشت روی میز کنفرانس زد. او گفت: «سلام عرض می‌کنم؛ آقای علی‌نژاد قبل از بازی درباره من مصاحبه کردند. از ایشان خواهش می‌کنم از جایگاه‌شان سوءاستفاده نکنند.

رئیس مجمع باشگاه استقلال آقای سلطانی‌فر است و علی‌نژاد در جایگاهی نیست که درباره شغل من صحبت کند. تصمیم نداشتم صحبت کنم. یعنی از من خواستند که صحبتی انجام ندهم. به احترام هواداران استقلال و تیم و بازیکنانم فعلا صحبتی نمی‌کنم. فقط یک پیغام می‌رسانم؛ اینکه هرکاری بکنید، من تیمم می‌برد.» این حرف‌ها فقط یک پاسخ تند به معاون وزیر ورزش نبود. بلکه اعلام جنگ به او و مدیریت باشگاه استقلال بود.

*** نتیجه جلسه امروز مجمع استقلال چیست؟
دیروز تعدادی از هواداران استقلال در مقابل ساختمان مجلس تجمع کردند و به وضعیت این باشگاه اعتراض کردند. با بالا گرفتن اختلافات میان مدیران و کادر فنی و بازیکنان، ظاهرا قرار است امروز جلسه مجمع باشگاه استقلال با حضور مسعود سلطانی‌فر برگزار شود. طرفداران و اعضای تیم استقلال منتظر تعیین تکلیف احمد مددی مدیرعامل باشگاه هستند.

اما با توجه به مسائل پیش آمده شنیده می‌شود که خبری از جدایی مددی از مدیریت باشگاه نیست و به احتمال فراوان او در سمتش باقی خواهد ماند و تغییرات به هیات مدیره محدود می‌شود. بی‎تردید اگر وزارت ورزش پای تصمیم خود برای حفظ احمد مددی به عنوان مدیرعامل بگیرد، شاهد ادامه اختلافات در باشگاه و میان مددی با مجیدی و بازیکنان خواهیم بود. فرهاد مجیدی طی روزهای گذشته واژه‌های تندی را درباره مدیرعامل به کار برد و مددی هم پاسخش را داد اما بعید است وزارت ورزش تحت تاثیر مجیدی تصمیمی بگیرد.

کدخبر: ۳۹۸۰۹۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر