کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۱۲۲۳
تاریخ خبر:

پایان جنجال آقای دستیار

روزنامه هفت صبح| پاسخ رشیدپور به توئیت جنجالی دستیارش و واکنش شبکه سه. ماجرای توئیت دستیار رضا رشیدپور که در آن اشاراتی به حرف‌های رهبر انقلاب داشت بالا گرفت. این توئیت را علیزاده، فعال رسانه‌ای خارج از کشور در جریان مجادلات کلامی‌اش با رشیدپور در مورد دستمزد وایرال کرد و ماجرا به جاهای حساسی کشیده شد.

کیهان دیروز نوشت: ‌«روز گذشته مطالبی به نقل از یک برنامه‌ساز سیما در فضای مجازی منتشر شد که حیرت‌انگیز است. این فرد که رضا رشیدپور، مجری تلویزیون قبلا وی را همه‌کاره برنامه‌هایش معرفی کرده بود، در فضای مجازی به‌طور مستقیم و آشکار عناد خود نسبت به ارزش‌ها و انقلاب اسلامی‌ را نشان داده است .هرچند که خود رشیدپور نیز در فتنه‌های رخ‌داده در سال ۹۸ «نابرادری» خودش را ثابت کرده بود، اما آنچه از دستیار وی در برنامه‌های سیما فاش شده، نشان می‌دهد که کار از «ستون پنجم» گذشته است.»

رشیدپور هم دیروز این‌گونه در اینستاگرام خود واکنش نشان داد:‌ من و یک گروه برنامه‌ساز ۷۰نفره در سازمانی کار می‌کنیم که رئیس آن را رهبری منصوب می‌کنند. همگی به منافع ملی، قانون اساسی، امام(ره) و مقام معظم رهبری علاقه و تعهد داریم. چندین دستگاه صیانتی و نظارتی مدام عملکرد ما را زیر نظر دارند. اگر محرز شود که کسی گفتار یا کرداری خارج از شئون و هتاکانه انجام داده‌، برخورد قاطع می‌شود. من هم اگر یقین بدانم که کسی از گروهمان چنین کرده، قطعا همکاری‌ام را پایان می‌دهم.

محسن یزدی، قائم مقام شبکه سه سیما هم با اشاره به حاشیه‌های اخیر نسبت به یکی از عوامل «حالا خورشید» بیان کرد: در روزهای گذشته حاشیه‌هایی در مورد برخی اظهارنظرهای وقیحانه یکی از عوامل برنامه «حالا خورشید» در صفحه شخصی‌اش باعث ایجاد انتقادات به‌حقی از طرف دلبستگان انقلاب شده است.

وی افزود: امام و رهبری نه خط قرمز قانونی یا عرفی، بلکه مهمترین مولفه‌های اعتقادی مدیران شبکه سه است و طبعا شبکه، خود یکی از مدعیان و پیگیری‌کنندگان موضوع بوده و خواهد بود. یزدی در توضیح این اتفاق گفت: سازندگان اصلی هر برنامه شامل و تهیه‌کننده، سردبیر کارگردان مورد رصد دقیق شبکه‌ها و مجموعه صیانت سازمان صداوسیما هستند اما با وجود حدود ۱۰هزار نیروی فعال در نزدیک ۲۰۰پروژه تولیدی در شبکه، امکان اطلاع از واکنش‌های شخصی همه عوامل گاهی نشدنی است.

ولی طبعا شبکه هرجا متوجه خطاهای نیروهای مشغول در تولیدات خود شده، متناسب با خطا با آنها برخورد کرده است و از این به بعد نیز رویه همین خواهد بود. یزدی در پایان گفت: طبیعی است که حضور چنین فرد هتاکی در شبکه ‌سه غیرقابل قبول خواهد بود و ما نیز حضور وی را در کلیه برنامه‌های شبکه ممنوع کرده و به تهیه‌کنندگان شبکه نیز تذکر داده‌ایم که با دقت و حساسیت بیشتری در این موارد عمل کنند.

کدخبر: ۳۲۱۲۲۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر