کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۴۶۳۹۹
تاریخ خبر:

پاسخ های جالب محسن رفیق دوست در یک برنامه تلویزیونی

محسن رفیق دوست میهمان برنامه دیشب«شب گشت» شبکه دوم سیما بود و به سوالات متعدد و متنوع مجری این برنامه پاسخ داد. وی در توضیح نمره صفر به دولت احمدی نژاد گفت: من یک سوال پرسیدم هنوز جواب ندادن، ۷۰۰میلیارد دلار ارز حاصل از فروش نفت را چه کردند؟ بسیاری از مشکلات دولت فعلی از همین جا نشات می‌گیرد؛ البته دولت فعلی می تواند وضعیت را درست کند اما مشکلات زیاد است. در بحث هدفمندی یارانه‌ها از قدیم گفته اند ماهی گیری یاد بدهید اما دولت قبل ماهی دادن را رواج داد.

وی در پاسخ به وضعیت شغلی و حقوقی خودش نیز گفت: من پرونده پرسنلی ندارم، عضو هیات امنای بنیاد مستضعفان هستم و حقوق هم نمی‌گیرم. چون حقوق بگیر نیستم بازنشسته هم نمی شوم. از قبل انقلاب در بازار و حوزه میوه و تره بار بودم الان هم دامداری دارم و تولید شیر می‌کنیم. یک لکسوس دارم که ده سال قبل حدود ۲۰۰میلیون تومان خریدم که به خاطر سفرهای زیاد آن را خریدم.

به گزارش خبرآنلاین، رفیق دوست درباره فرزندانش نیز گفت: سه پسر من در شرکت‌های خصوصی فعالیت می‌کنند؛ یکی دنبال راه اندازی کارخانه‌ای در جنوب کشور بود که به خاطر تحریم‌ها به مشکل خورده و فعلا بیکار است. یک پسر دیگرم چند فروشگاه اجاره‌ای لباس ورزشی دارد که به خاطر مشکلات اقتصادی دارد جمع می کند و فکر کار جدیدی است. یک پسر دیگر هم در کارخانه عطر بیک سهامدار است.

وزیر سپاه در ابتدای انقلاب، با اشاره به وضعیت مدیریتی در کشور تاکید کرد: ما قحط الرجال نداریم، جهل الرجال داریم.

وی اصطلاح حقوق نجومی را جفا به علم نجوم دانست و همچنین از حقوق ۱۹ میلیون تومانی در بنیاد مستضعفان دفاع کرد و گفت به خاطر نوع فعالیت سنگین و سفرهای دائمی برای ماموریت های منطقه ای در کشور، این حقوق اشکالی ندارد؛ حقوق "غیر متعارف و غیر شرعی" مشکل دارد؛ البته که با توجه به شرایط کشور بهتر است حقوق کارمندان و کارگران افزایش یابد نه اینکه این نوع دریافتی ها کم شود.

وی در خصوص پرونده بردارش نیز توضیح داد: موضوع برادرم اولا به من ارتباطی ندارد؛ در ثانی آن عدد وجود خارجی نداشت و اصلا آن ۱۲۳ میلیارد موضوع اختلاس نبود و گردش چند ماهه پول این عدد می شد، ثالثا من خودم فاضل خداداد را به کشور برگرداندم و بدهی ها را نیز به نوعی پرداخت کردیم که بانک سود هم داشت!

کدخبر: ۲۴۶۳۹۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • masina

    چرا نگفتند حقوق های غیر متعارف پایین نیا ید، چجوری حقوق های پایین افزایش یابد؟ مگ ر دولت و نظام مالی بانکی، حساب و کتاب ند ارد.

  • khordbin

    اینا همیشه پاسخشون جالبه!

  • prance

    گربم گرفت برات، لکسوس ؟ پسرهای بیکار؟آخ پس سهم تو از سفره انقلاب چی شد؟

  • abolfazltwin

    چه قیافه نفرت انگیزی داره اه اه اه