کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۵۰۰۲
تاریخ خبر:

پاسخ تند احمدی‌نژاد به اظهارات اخیر حدادعادل

احمدی‌نژاد رئیس دولت بهار به اظهارات اخیر حدادعادل درباره احتمال کاندیداتوری وی در انتخابات ۱۴۰۰ واکنش نشان داد.
کانال تلگرامی دولت بهار، نزدیک به هواداران رئیس دولت نهم و دهم در خبری نوشت: احمدی‌نژاد رئیس دولت بهار به اظهارات اخیر حدادعادل درباره احتمال کاندیداتوری وی در انتخابات ۱۴۰۰ واکنش نشان داد.

احمدی نژاد:

* (وی اظهارات آقای حداد عادل را مترادف با سخن دشمن دانست): من هنوز درباره انتخابات نظری نداده ام و هرگز به دنبال پست و مقام نبوده و نیستم. تمام تهمت ها، فشارها و تخریب ها را با عشق به ملت ایران به جان خریدارم و با افتخار تحمل می کنم، اما نمی توانم وضعیت افتضاح امروز کشور و فقر و بدبختی و درد و رنج مردمی را که روی دریای ثروت نشسته اند، ببینم و بی‌تفاوت باشم.

* (در پاسخ به این سوال که آیا سخنان آقای حداد عادل را شنیده اید؟): بله من هم شنیده ام و از دور روز گذشته تا کنون عده زیادی تماس می گیرند و یا مراجعه می کنند و از من می‌خواهند که در این باره اظهار نظر نمایم. البته جمع زیادی از اقشار مختلف مردم دائما مراجعه می کنند و اصرار دارند که من در انتخابات شرکت کنم و برای اصلاح وضع کشور کاری را انجام دهم، اما من تا الان از اظهارنظر در باره انتخابات خودداری کرده ام و هیچگونه اظهار نظری نداشته ام.

* نمی دانم چرا عده ای در کشور ما پیدا شده اند که وقتی ملت ایران یا جمع کثیری از ملت ایران به خادم خودشان اظهار لطفی کنند، آنها ناراحت، دستپاچه، نگران و عصبانی می شوند و به مردم توهین می کنند تا جایی که حتی نمی‌توانند خشم و عصبیت خودشان را پنهان کنند. متاسفانه الان گرفتار این افراد هستیم.

* (احمدی نژاد در ادعایی): آقایی (حداد عادل) که این حرفها را زده است در سال ۸۴ هم تا لحظه آخر انتخابات، با کمک دوستانش سنگین ترین فشارها را به بنده آوردند تا به نفع کاندیدای مورد نظرشان انصراف دهم.

* من دلم برای آن عده از نیروهای انقلابی و جوانان حزب اللهی که البته می دانند بنده چقدر آنها را دوست دارم می‌سوزد که چنین افرادی داعیه ریاست و خط دهی به آنها را دارند و به جای آنان سخن می گویند و تصمیم می‌گیرند.

* انتخابات حق مردم است و مانند کشور متعلق به مردم است. امام فرمودند: «میزان رای ملت است». معنای این حرف امام آن است که همه امور باید با نظر ملت انجام بشود. تضمین استقلال، سلامت و پیشرفت کشور هم مستلزم حضور پرشور و با نشاط و گسترده مردم و انتخاب آزاد ملت است.

* ایمان دارم که آینده درخشان متعلق به ملت ایران است. ایران عزیز ما با همت و به دست ملت بزرگ، سرافراز و پرافتخار ساخته خواهد شد و اراده شیاطین و بدخواهان خللی در تحقق این آرمان بزرگ ایجاد نخواهد کرد.

* (احمدی نژاد در ادامه ادعاهای خود گفت): ما چگونه می توانیم انتظار داشته باشیم که با نقش آفرینی عده ای که قبل از انقلاب دست فرح پهلوی همسر محمدرضا شاه پهلوی را می بوسیدند اما بعد از انقلاب به تعبیری رنگ عوض کردند و تبدیل به سوپر حزب اللهی شدند و در نتیجه به کارها وارد شدند اوضاع کشور درست شود؟!

کدخبر: ۳۷۵۰۰۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • adelbond007

    خودت ازهمه بدتری

  • firouz

    درود بر احمدی نژاد