کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۳۷۹۳
تاریخ خبر:

پاریس هیلتون و نتیجه ژن خوب بودن!

روزنامه هفت صبح | در یک مجتمع بزرگ خرید و فروش در غرب تهران، شعبه‌ای برای پاریس هیلتون باز شده است. درست در روزهای سخت تحریمی که می‌گویند حتی «ماسک» هم تحریم است و در فرودگاه می‌ماند؛ عطر اصل می‌آید از آن سوی دنیا و بوت و کیف برای طبقه خاص که می‌توانند دلار را به هر قیمتی هم تبدیل کنند و پول اجناس این فروشگاه را بپردازند.

پاریس هیلتون که نامش روی این فروشگاه درج شده؛ ۱۷ فوریه ۱۹۸۱ به دنیا آمده است.نزدیک دو سال بعد از آنکه در ایران هتل‌هایی که زیرمجموعه هتل‌های پدربزرگ بود مصادره شد و هتل استقلال نام گرفت.او تا ۱۹سالگی شخصیتی نبود مگر یکی از فرزندان یک خانواده ثروتمند که البته به لطف پدربزرگش می‌توانست مدلی باشد در مجالس خیریه.

در ۱۹سالگی اما او نخستین کار خود را آغاز کرد و به عنوان یک مدل در آژانس رسمی دونالد ترامپ برای مدلینگ استخدام شد. اتفاقی که باز هم نتیجه ژن خوب بود و البته ثروت. در ابتدای قرن بیست‌ویکم اما اتقاق (یا شاید برنامه‌ای هدفمند) باعث شد که هیلتون در عرصه بین‌المللی شناخته شود و آن هم انتشار فیلمی غیراخلاقی بود از او با دوست آن دورانش به نام ریک.

این فیلم حتی اگر با قصد قبلی پاریس هیلتون منتشر نشده باشد،فواید زیادی به او رساند چراکه کمی بعد از آن بود که کار فیلمبرداری یک رئالیتی شو به نام The Simple Life را آغاز کرد و به نوعی به یک شخصیت تلویزیونی تبدیل شد.همین بیزینس مدل!تجاری بعدها مورد استفاده دوست صمیمی او در لس‌آنجلس یعنی کیم کارداشیان و خانواده او نیز قرار گرفت.

پاریس هیلتون پس از آن وارد دنیای تلویزیونی شد و ظرف یک‌سال،در هفت کار تلویزیونی دیده شد. بعد از مدتی هم کمی هوس کرد که در عالم موسیقی فعالیت کند و حالا مدت‌هاست که بیش از هر چیز با سلبریتی بودن خود و حضور در مراسم‌ها و البته فروش محصولاتی با برند شخصی خود پول درمی‌آورد.
جالب خواهد بود اگر بدانید که این خانم در حال حاضر ۳۰۰ میلیون دلار ثروت دارد و در سال ۲۰۲۰، ۳۰۰ هزار دلار بابت حضور در مراسم‌ها و کلاب‌ها دریافت کرده است. رقمی عجیب است؟ حالا برگردید و ببینید این پول را او با چه استعدادی به دست آورده است؟

من به شما می‌‍‌گویم. تقریبا هیچ. هیلتون را حتی در هالیوود دست می‌گیرند و رسما به خاطر بازی در یک فیلم به او تمشک طلایی هدیه کردند اما واقعیت شهرت، کمی تلخ‌تر از این حرف‌هاست. هیلتون به واسطه آن نسبت خانوادگی و جنجال آن فیلم توانسته به یکی از مشهورترین افراد در هالیوود تبدیل شود که فیلم‌های مستندی درباره او تهیه شده و افراد ثروتمند برای کنار او بودن، دست و پا می‌شکنند.

یکی از آنها همین آقای کارتر مدیر صندوق سرمایه‌گذاری M13 که این روزها در کنار هیلتون دیده می‌شود.بنابراین بیایید واقعیت را هرچند سخت‌ قبول کنیم.پاریس هیلتون خیلی مشهور است حتی اگر ذره‌ای استعداد در وجودش نداشته باشد.آنقدر مشهور که ما دومین ستون «اول هفته» خود را به خاطر تولد ۴۰سالگی او در این هفته به او اختصاص دهیم. توضیح:ستون «اول هفته» از امروز،هر دوشنبه، یک واقعه تاریخی مهم در تقویم هفته به تاریخ میلادی (از یکشنبه تا یکشنبه) را بررسی خواهد کرد.

کدخبر: ۳۷۳۷۹۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر