کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۰۸۳۶
تاریخ خبر:

ویدئو | چالش انداختن خود جلوی کامیون؛ یک نوجوان کشته شد!

ویدئویی وحشتناک از گروهی از نوجوانان اندونزیایی در حال پریدن در مقابل کامیون‌های در حال حرکت منتشر شده که گفته می‌شود به عنوان یک چالش در شبکه‌های اجتماعی است! این چالش کشنده که در باندونگ واقع در جاوای غربی اندونزی رواج پیدا کرده جان یک نوجوان را گرفت.

در ویدئوی پخش شده دو پسر نوجوان در تلاشی آشکار برای توقف خودروی سنگین جلوی یک کامیون با سرعت بالا می‌پرند. در حالی که یکی از پسران به موقع توانست خود را کنار بکشد، دیگری که ۱۴ ساله بود با کامیون برخورد کرد. پلیس می‌گوید این ضربه باعث شکستگی جمجمه و شکستگی دندان هایش شده است و اکنون تحت درمان است. در همین حال، پلیس به دنبال راننده کامیون است که احتمالاً به دلیل ترس فرار کرده است، اما اگر او از تحقیقات پلیس در مورد این حادثه پیروی می‌کرد، ممکن بود حتی تبرئه شود، اما حالا به خاطر فرار با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد.

روز بعد، در شهر تانگرنگ واقع در استان بانتن، سه پسر نوجوان مقابل یک کامیون در حال حرکت پریدند. دو نفر از آن‌ها جان سالم به در بردند، اما یک نوجوان ۱۸ ساله بر اثر برخورد با کامیون و و زیر گرفته شدن در دم جان باخت. راننده کامیون در این حادثه بازداشت و تحت بازجویی قرار گرفته است. پلیس می‌گوید مردم محلی تلاش می‌کردند تا نوجوانان را از به خطر انداختن بی‌معنای زندگی‌شان بازدارند، اما این افراد به درخواست‌های آن‌ها بی توجهی کردند.

کدخبر: ۴۶۰۸۳۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1560804133

    خوب حق با راننده کامیون هست … چرا بازداش ت ؟

  • _user_1591597440

    عقل نباشد جان در عذاب است.