کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۵۲۹۸۴
تاریخ خبر:

ویدئوی جنجالی رضا رویگری از آسایشگاه سالمندان

رضا رویگری امروز با انتشار ویدئو که گفته می‌شود در آسایشگاه کهریزک ضبط شده ادعا کرد او را در خانه سالمندان رها کرده‌اند و تلفن همراه و کارت‌های بانکی‌اش را هم گرفته‌اند.

ضا رویگری در این ویدئو می‌گوید: «سلام به مردم و طرفداران عزیز. من رضا رویگری هستم و از خانه سالمندان کهریزک با شما صحبت می‌کنم. بعد از شصت سال کار، همسرم من را انداخته این‌جا. نه تلفنی دارم و نه کارت بانکی. نه می‌توانم برای کارم به کسی زنگ بزنم و نه کسی می‌تواند به من زنگ بزند. ممنوع‌الملاقات هم هستم. از همه حلالیت می‌طلبم، اگر کار بدی کردم من را ببخشید. این‌جا برای من مثل زندان می‌ماند. اگر آن طرفداران خوبم که می‌دانم کم هم نیستند به من کمک کنند، ممنون می‌شوم.»

رضا رویگری، متولد شش دی ۱۳۲۵ است و از سال ۱۳۴۸ فعالیت هنری خود را آغاز کرده است. او با بازی در فیلم‌های سینمایی پس از انقلاب به شهرت رسید که از این میان می‌توان به «عقاب‌ها»، «کانی‌مانگا»، «اجاره نشین‌ها»، «بوتیک»، «اخراجی‌ها»، «خوب بد جلف» و … اشاره کرد. او در سریال‌هایی چون «محله برو بیا»، «معصومیت از دست رفته»، «مختارنامه»، «معراجی ها» و … هم بازی کرده است.

پیام دردناکِ رضا رویگری: مرا در آسایشگاه کهریزک انداخته‌اند، کمکم کنید/ عکس

کدخبر: ۴۵۲۹۸۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Amirkhan56

    ای داد! چه دنیایی شده. خدا آخر و عاقبت ه مه ما را به خیر کند و هیچ بنده ای را درم انده و محتاج نکند.

    • _user_1560804133

      امین

  • _user_1618185426

    سلام.از شیراز تماس میگیرم.چگونه میتونم ب ه آقای رضا رویگری کمک کنم؟ سپاس از توضیح ات و راهنمایی شما.

  • a1

    خدا ادمو زود ببره این روزها رو نبینه همه اینا برمیگرده به شصت سال زندگی تنوع طلب ی و اگر پایه زندگی محکمی داشته باشیم و ا ز هوا و هوس به خاطر داشتن پست و مقام و ش هرت و پول دست بکشیم در هنگام از کار افت ادگی این اتفاقات با داشتن همسر خوب هیچ و قت نمی افته

    • _user_1560804133

      دقیقا” درست گفتی

  • porfosor

    چقدر پیر و شکسته شده بنده خدا