کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۴۷۳۶۷
تاریخ خبر:

ویدئوهای پربازدید هفته| ‌شهاب حسینی و میس مارول

روزنامه هفت صبح |‌ ویدئوهای متعددی که از مراسم چهارشنبه سوری امسال منتشر شد نشان می‌داد امسال با حال و هوای متفاوتی این روز را ایرانی‌ها جشن گرفتند. شهاب حسینی ویدئویی منتشر کرد و در پاسخ به حواشی اخیر و بعضی انتقادات به داوری او در جشنواره فیلم فجر اعلام کرد دیگر حضور در پروژه‌های سینمایی دیگران را نمی‌پذیرد و صرفا به کار کارگردانی و نویسندگی می‌پردازد که البته با توجه به تجربیات قبلی او خیلی تصمیم منطقی‌ای به نظر نمی‌رسد.

ویدئوهایی از مراسم تشییع آیت‌الله علوی گرگانی، حمله موشکی به مقر صهیونیست‌ها در اربیل و عبور موشک از آسمان همدان، اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره برگشت خوردن مصوبه مجلس در لایحه بودجه درباره فروش سربازی و واردات خودرو هم عناوین بعضی دیگر ا ویدئوهای خبری پربیننده این هفته بود.

یک ویدئو از ایرج طهماسب منتشر شد که توضیح کوتاهی درباره مجموعه عروسکی جدیدش می‌داد و بازتاب وسیعی در شبکه‌های اجتماعی داشت. انتقاد علیرضا منصوریان از رفتار فرهاد مجیدی هم از ویدئوهای مورد توجه فوتبالی‌ها بود.کمپانی دیزنی تیزری از سریال میس مارول منتشر کرده که در صدر فهرست ترندهای یوتیوب جای گرفته و ۱۰ میلیون بار دیده شده.

در عین حال تریلر انیمیشن سونیک ۲ هم منتشر شده که ۱۳ میلیون بار دیده شده. قسمت قبلی این فیلم نتوانسته بود رضایت مخاطبان را جلب کند. فصل دوم پارودی سریال اسکویید گیم هم منتشر شده و موزیک ویدئوی جدید دوالیپا هم بیش از ۹ میلیون بیننده در یوتیوب داشته.

کدخبر: ۴۴۷۳۶۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر