کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۷۵۷۷
تاریخ خبر:

ویدئوهای پربازدید هفته| گروسی، ‌خیراندیش و کلدپلی ‌

روزنامه هفت صبح | به دنبال برگزاری تجمعات اعتراضی نسبت به آبی در اصفهان و شهرکرد ویدئوهای مربوط به آن انعکاس وسیعی در کانال‌های خبری داشت. اظهارات رافائل گروسی بعد از خروج از ایران و اعلام اینکه در تهران به توافق خاصی نرسیده هم از پربیننده‌های کانال‌های تلگرامی بود. دیدگاه تند مسعود فراستی درباره فیلم قهرمان اصغر فرهادی بیش از ۲ میلیون بار در یکی از کانال‌ها دیده شد.

از طرفی اظهارات خاص بهروز افخمی در شبکه افق سیما هم خیلی مورد توجه قرار گرفت. ویدئوهایی هم از حواشی جشن حافظ در اینستاگرام بیشتر مورد توجه قرار گرفت، ازجمله اظهارات گوهر خیراندیش در مورد ماجرای عروسی دخترش.

بالاترین رتبه فهرست ترندهای یوتیوب این هفته بازهم توسط گروه پاپ کُره‌ای بی‌تی‌اس اشغال شده که در برنامه جیمز کوردن حضور پیدا کردند و مصاحبه آنها در همان ساعات اول بیش از ۲٫۲ میلیون بار روی یوتیوب دیده شده. آنها اجرایی هم در همین برنامه داشتند که جداگانه مشغول ویو گرفتن است. باز قبل از آن هم اجرای مشترک آنها با گروه کلدپلی وایرال شده بود.

اچ‌بی‌او تیزر فصل دوم سریال «سرخوشی» را هم منتشر کرده که مورد توجه قرار گرفته. ادل خواننده انگلیسی هم اجرای جدیدی از آهنگ Easy On Me داشته که هواداران او را به وجد آورده. تیزر رسمی فیلم سینمایی مرد عنکبوتی با ۴۶ میلیون بیننده در یک هفته اخیر رکورددار یوتیوب است.

کدخبر: ۴۲۷۵۷۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر