کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۵۹۸۳۴
تاریخ خبر:

ویدئوهای پربازدید هفته| چرخنده، مصاحبه دایی و ...

روزنامه هفت صبح | ‌در هفته‌ای که گذشت چندین سینماگر ایرانی در جشنواره کن حضور پیدا کردند که حاشیه‌های زیادی را به همراه داشت. نوید محمدزاده دو بار به فرشته حسینی ابراز علاقه‌ای خاص نشان داد، بعد در نشست خبری از حرکتش دفاع کرد و گفت: «به‌نظرم مهمه که به عشق احترام بگذاریم.» مصاحبه‌های ترانه علیدوستی و پیمان معادی هم مورد توجه زیادی قرار گرفت.

بعد از اتمام جشنواره، تلویزیون صدا‌و‌سیما به‌شدت عوامل فیلم برادران لیلا را مورد انتقاد قرار داد که «چرا با مردم آبادان همدردی نکردید و چرا وقتی تریبونی در اختیار شماست از اثر تحریم‌ها و فشاری که به مردم وارد است صحبت نکردید؟» از ماجراهای طولانی کن که بگذریم می‌رسیم به مصاحبه عادل فردوسی‌پور با علی دایی. قسمتی از این مصاحبه که بیشتر مورد توجه قرار گرفت، صحبت‌های دایی از رفتن به افطاری در دولت پیشین و پشیمانی او بود.

از الهام چرخنده هم ویدئویی منتشر شد که در حال خواندن سرود سلام فرمانده بود. مدتی بعد چرخنده ویدئویی منتشر کرد که توضیح می‌داد از خبرنگاری که این ویدئو را گرفته خواهش کرده آن را پخش نکند. در کنسرت سهراب پاکزاد در حالی‌که گیتاریست گروه در حال گیتار زدن بود، پاکزاد گیتار را از او گرفت اما نواختن گیتار همچنان ادامه داشت که نشان می‌داد این کنسرت هم پلی‌بک بوده است.

در ویدئوهای فوتبالی فیلم بالا بردن کاپ قهرمانی استقلال توسط وریا غفوری بازدید خوبی داشت. در بین ویدئوهای خارجی، صحنه‌ای از پرتاب کیک خامه‌ای به سمت تابلو مونالیزا در موزه لوور فرانسه وایرال شد. فردی خود را به‌جای یک پیرزن روی ویلچر جا زده بود و توانسته بود نزدیک به تابلو برسد.

او بعد از دستگیری توسط نگهبانان، گل رز به مردم پرتاب کرد و داد زد: «به کره زمین فکر کنید. مردم دارند کره زمین را تخریب می‌کنند.» در مسابقه فینال چمپیونزلیگ کامیلا کابیو، به مدت ۶ دقیقه قبل از شروع بازی آهنگ‌های مشهورش را اجرا کرد اما تماشاچیان او را هو کردند و با صدای بلند سرود تیم‌شان را خواندند تا صدای او شنیده نشود.

کدخبر: ۴۵۹۸۳۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر