کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۶۵۲۷
تاریخ خبر:

ویدئوهای پربازدید هفته| ناکامی بیانسه و جی‌زی

روزنامه هفت صبح | این هفته ویدئوهای مربوط به مسابقات المپیک در شبکه‌های اجتماعی بازتاب وسیعی داشت. با توجه به ساعت پخش کشتی‌ها بعضی موفق به تماشای زنده مسابقات نشده بودند و در فضای مجازی ویدئوهای مربوط به این مسابقات دست به دست می‌شد. از اجرای فن سنجاب پرنده محمد‌علی گرایی تا کشتی‌های جانانه حسن یزدانی و لحظه اهدای مدال طلای محمدرضا گرایی.

ویدئوی دلهره‌آوری از حمله یک مرد با تبر و قمه به عابران در گرگان دیروز در کانال‌های تلگرامی و خبری منعکس شده بود. بخش‌هایی از مراسم تنفیذ سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور جدید و تشریفات مربوط به تحویل دفتر ریاست‌جمهوری به او هم بیننده زیاد داشت. از وقوع سیلاب در قزوین که منجر به جان باختن سه شهروند شد و لحظه تخریب پل امیرده در بابل ویدئوهایی منتشر شده بود.

حواشی جشن قهرمانی پرسپولیس، دستگیری زورگیران آزاد راه تهران-کرج، مناظره دو نماینده و اختلاف نظرشان درباره طرح صیانت از کاربران فضای مجازی و تصاویری از آ‌تش‌سوزی گسترده در جنگل‌های جنوب غربی ترکیه عناوین بعضی دیگر از ویدئوهای پربیننده این هفته بود.

در یوتیوب موزیک ویدئوی پاپ کره‌ای «جون سو-می» ترند شده بود. این ویدئو تقریبا ۶ برابر موزیک ویدئوی جدید بیانسه و همسرش جی‌زی زوج خواننده آمریکایی بیننده داشته. سونی پیکچر دو روز پیش تریلر جدیدی از فیلم سینمایی ابرقهرمانی ونوم ۲ منتشر کرده که ۱۶ میلیون بار در یوتیوب دیده شده. بیلی ایلیش و برونو مارس هم موزیک ویدئوهای جدیدی این هفته منتشر کرده که به ترتیب ۱۴ و ۱۹ میلیون بار در یوتیوب دیده شد.

کدخبر: ۴۰۶۵۲۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر