کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۸۰۳۴
تاریخ خبر:

ویدئوهای پربازدید هفته| فلفل‌خوری مت دیمون!

روزنامه هفت صبح | ‌همزمان با شروع ایام محرم در بعضی هیات‌ها در مشهد و تهران و اصفهان بدون رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مراسم عزاداری برگزار کردند که ویدئوهای آن را خودشان در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و ماجرا بازتاب منفی زیادی در افکار عمومی داشت. حواشی مربوط به بحث درباره طرح صیانت از کاربران فضای مجازی در مجلس شورای اسلامی در کانال‌های متعددی بازنشر می‌شد.

در روز آخر حضور کاروان ایران در المپیک توکیو تصاویر مربوط به بازی سجاد گنج‌زاده و مبارزه حمیده عباسعلی با وجود مصدومیت توجه کاربران را جلب کرده بود. قسمتی از فیلم خون شد مسعود کیمیایی که سعید آقاخانی و لیلا زارع در آن حضور دارند بازتاب زیادی داشته و بیش از ۱٫۵ میلیون بار در یکی از کانال‌های تلگرامی دیده شده (آمار از کانال تلگرافی). بخش‌هایی از مراسم تحلیف ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور جدید حدود ۳٫۸ میلیون بار در تلگرام دانلود شده. باخت استقلال مقابل فولاد در فینال جام حذفی و پنالتی‌ای که فرشید اسماعیلی باز هم از دست داد بارها در صفحات اینستاگرامی فوتبالی بازنشر شد.

این هفته اتمسفر شبکه‌های اجتماعی خارجی به طور کامل تحت تاثیر جدایی مسی از بارسلونا بود و ویدئوهای مربوط به پیوستن او به پاری‌سن‌ژرمن میلیون‌ها بار دیده شد. خود او آخرین پستی که در اینستاگرام منتشر کرده بیش از ۲۰ میلیون لایک گرفته. دویکند خواننده کانادایی موزیک ویدئوی جدیدی منتشر کرده که تا الان ۱۶ میلیون بار در یوتیوب دیده شده.

مت دیمون در یک مسابقه خوردن سس فلفلی و تند شرکت کرده و ۴٫۴ میلیون به تماشای هنرنمایی او نشستند. بیلی ایلیش در برنامه جیمی فالن یک اجرای زنده پربیننده داشته و اعضای گروه بی‌تی‌اس هم به پرتکرارترین سوالات مطرح شده از آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی پاسخ دادند.

کدخبر: ۴۰۸۰۳۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر