کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۲۷۸۱
تاریخ خبر:

ویدئوهای پربازدید هفته| فرندز، ‌جاودانگان‌، جاده تلو و...

روزنامه هفت صبح | ‌این هفته ویدئوهایی از حواشی بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن به خصوص پرتاب نارنجک به اتوبوس باشگاه پرسپولیس مورد توجه کاربران قرار گرفته بود. همینطور صحنه‌هایی از این بازی حساس و تک گل استقلال در مقابل صنعت‌نفت که در دقایق آخر با اشتباه دروازه‌بان و مدافع حریف به ثمر رسید. ویدئوهایی از اظهار نظر مسئولان سیاسی کشور در مورد تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری از دیگر موضوعات داغ این هفته بود.

قطعی برق یکی از مشکلات فراگیر در کشور بود که گزارش‌های خبری درباره این ماجرا و مسئولان صنعت برق را در کانون توجه افکار عمومی قرار داد. ویدئوهایی منتشر شد از اتفاقات مربوط به حادثه ریزش یک تونل در قسمت‌های در حال ساخت آزادراه تهران- شمال که منجر به جان باختن دو نفر شد. ابعاد تازه از پرونده قتل بابک خرم‌دین و یک حادثه عجیب در جاده تلو بعضی دیگر از عناوین ویدئوهای پربیننده این هفته بود.

* تیزر رسمی فیلم سینمایی ابرقهرمانی جاودانگان از مارول منتشر شده و روز اول با ۱۴ میلیون بیننده استقبال گرمی از آن صورت گرفته. این فیلم قرار است از ماه نوامبر اکران شود. گروه پاپ کره‌ای بی‌تی‌اس موزیک ویدئوی جدیدی منتشر کرده که در پنج روز اول ۲۱۷ میلیون نفر آن را تماشا کردند که آمار حیرت‌آوری است.

حتی یک کلیپ هم منتشر کردند از پشت صحنه ساخت این موزیک ویدئو که هر ساعت یک میلیون ویو در پلتفرم یوتیوب می‌گیرد. این در حالی است که تریلر شبکه HBO از قسمت جدید سریال فرندز که بعد از ۱۷ سال در حال ساخت است و این همه در ایران بازتاب داشته، فقط برای ۱۷ میلیون نفر مخاطب جهانی کنجکاوی‌برانگیز بوده.

کدخبر: ۳۹۲۷۸۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر