کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۸۴۵۳
تاریخ خبر:

ویدئوهای پربازدید هفته| سوپرجام، ‌‌واکسیناسیون و... ‌

روزنامه هفت صبح | این هفته مصاحبه‌ای با شخصی که مدعی بود امام زمان است و در اصفهان با نیروهای پلیس درگیر شده بود، منتشر شد که در روز ۳۰ خرداد با ۲٫۵۵میلیون بیننده پربازدیدترین ویدئوی تلگرام شد. یکی دیگر از ویدئوهایی که در کانال‌های فارسی تلگرام مورد توجه قرار گرفته بود ویدئوی ۲۰ ثانیه‌ای است از جشن در نیویوک به مناسبت پایان کرونا و بازگشت روال زندگی عادی به شهر که ۲٫۵۸میلیون بار دیده شده (آمار از کانال تلگرافی).

بخش‌هایی از اولین نشست خبری سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب در شبکه‌های اجتماعی بازنشر می‌شد. کشف بزرگ‌ترین رمزارز کشور در تهران، بی‌نظمی در مراکز واکسیناسیون کرونا، حمله فرهاد مجیدی به معاون وزیر و مراسم اهدای سوپرجام به پرسپولیس عنوان بعضی دیگر از ویدئوهای پربیننده این هفته بود.

رتبه اول ترندهای این هفته یوتیوب در اختیار آریانا گرانده و اجرای زنده او از آهنگ جدیدش است. از حواشی یورو ماجرای برخورد بازیکنان تیم‌های مختلف با بطری نوشابه کوکاکولا در کنفرانس خبری نظر کاربران غربی را جلب کرده. یکی از ایرانیان خارج از کشور ویدئویی در توئیتر منتشر کرده از همبازی شدن یک کودک کار با کودکی که سرنشین یک خودروی لوکس است و ماجرا مورد توجه کاربران غربی قرار گرفته و ۵٫۸میلیون نفر آن را تماشا کردند. نکته آخر هم اینکه چند روز مانده به معرفی رسمی ویندوز ۱۱ تصاویری از آن در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته و بعضی کاربران موفق به نصب آن شدند که یکی از کانال‌های یوتیوب هم به بررسی و مقایسه آن با ویندوز ۱۱ پرداخته است.

کدخبر: ۳۹۸۴۵۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر