کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۴۴۸۷۶
تاریخ خبر:

ویدئوهای پربازدید هفته| جانورهای شگفت‌انگیز، سجاد و...

روزنامه هفت صبح |‌ در طول این هفته شبکه‌های اجتماعی با بمباران ویدئوهای مربوط به جنگ روسیه و اوکراین مواجه بود. بعضی از این موارد مثل شلیک تانک روسی به یک فیلمبردار یا سرگردانی دانشجویان مقیم اوکراین بازتاب بیشتری بین کاربران ایرانی داشت. ماجرای برخورد سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی با مارتین فورد هم تا چند روز سوژه شبکه‌های اجتماعی بود.

سجاد غریبی بعد ویدئوی دیگری هم منتشر کرد و توضیح داد حریف انگلیسی با نامردی به او ضربه زده! هواداران باشگاه استقلال در اعتراض به سرباز شدن سیاوش یزدانی و حسین مرادمند مقابل وزارت ورزش دست به تجمع زدند. رفتار عجیب آجورلو مدیرعامل این باشگاه با میکروفن قرمز یک خبرنگار هم از ویدئوهایی بود که بازتاب وسیعی داشت. با توجه به درگذشت مرحومه زهره فکور صبور بخش‌هایی از مصاحبه چند هفته پیش او وایرال شد که می‌گفت اگر به عقب برگردد بازیگری را به عنوان شغل انتخاب نمی‌کند.

دومین تریلر از نسخه جدید مجموعه فیلم سینمایی «جانورهای شگفت‌انگیز: رازهای دامبلدور» یک روز پیش در کانال یوتیوب کمپانی برادران وارنر منتشر شده و ۶٫۴ میلیون بار دیده شده. اکران این فیلم کمتر از دو هفته دیگر شروع می‌شود. ویدئوهای مربوط به آخرین تحولات جنگ اوکراین از دیگر موضوعاتی است که در ترندهای یوتیوب دیده می‌شود.

درخشش یکی از شرکت‌کننده‌های مسابقه استعدادیابی مورد توجه کاربران خارجی قرار گرفته. اکران فیلم سینمایی ابرقهرمانی موربیوس منتشر شده و در ترندهای یوتیوب جای گرفته. اتفاقات عجیب فینال جام اتحادیه انگلیس بین لیورپول و چلسی هم از دیگر موضوعات مورد علاقه فوتبالی‌هاست.

کدخبر: ۴۴۴۸۷۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر