کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۶۴۱۸
تاریخ خبر:

ویدئوهای پربازدید هفته| بتمن علیه دکتر استرنج!

روزنامه هفت صبح | ‌دور جدید کنسرت‌های داخلی این هفته خیلی جنجالی شد و اجرای ماکان‌بند در تهران به دلیل حضور مینا وحید بازیگر تلویزیون روی استیج حواشی‌ای به دنبال داشت. رضا صادقی هم در کنسرت استانبول اظهارات طعنه‌آمیزی نسبت به موضع اخیر یک نماینده مجلس درباره موسیقی مطرح کرد.

این هفته با توجه به شایعات مربوط به افزایش قیمت بنزین، ویدئوی خبری از مصاحبه وزیر نفت که این موضوع را تکذیب کرد پربیننده شده بود و ۱٫۹ میلیون بار در یک کانال خبری دیده شد (آمار از کانال تلگرافی). نحوه برگزاری امتحانات و توضیحاتی در مورد سویه امیکرون عناوین دو ویدئوی خبری پربیننده دیگر در این هفته بود.

ویدئویی از حادثه تصادف و از ریل خارج شدن متروی تهران-کرج بازتاب وسیعی در فضای مجازی داشت. تبلیغ مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران برای یک عینک‌فروشی واکنش‌هایی به دنبال داشت. خواستگاری از سمیرا زرگری مربی تیم امید اسکی بانوان ایران هم در ارتفاعات برفی ترکیه از این بابت که با واکنش تند همسر سابق او مواجه شد، از ویدئوهای بحث‌برانگیز این هفته بود.

در فهرست ترندهای یوتیوب بالاتر از همه تریلر نسخه جدیدی از فیلم سینمایی ابرقهرمانی بتمن دیده می‌شود که قرار است تا سه ماه دیگر اکران شود. در همین چند ساعت که این ویدئوی ۲٫۵ دقیقه‌ای آمده بیش از ۱۰ میلیون بار آن را از کانال یوتیوب وارنر تماشا کردند. از سوی مقابل کمپانی مارول هم تیزر فیلم سینمایی جدید دکتر استرنج را منتشر کرده که آن‌هم ۶ روز پس از انتشار ۲۳ میلیون ویو گرفته. در عین حال البته علاقه‌مندان سینما ویدئویی هم ساختند که در آن توضیح دادند که چرا ماتریکس جدید نباید ساخته می‌شد. مابقی ویدئوهای ترند خارجی در حال و هوای کریسمس و مراسم و حواشی آن است.

کدخبر: ۴۳۶۴۱۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر