کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۷۰۹۱
تاریخ خبر:

ویدئوهای پربازدید هفته| انتخابات، بتلفیلد و...

روزنامه هفت صبح | این هفته با توجه به نزدیک شدن به روز برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ویدئوهایی از حواشی میتینگ‌های انتخاباتی نامزدها و مناظره‌های تلویزیونی در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته بود. از طرفی مسابقات تیم ملی فوتبال و والیبال هم این روزها در جریان است و خیلی از ویدئوهای مرتبط با این بازی‌ها در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده.

حادثه‌ای هم برای اریکسن بازیکن تیم ملی دانمارک در بازی‌های یورو رخ داد که انعکاس وسیعی بین کاربران شبکه‌های اجتماعی داشت. این هفته کلیپی از تندیس ساخته شده برای نرجس خانعلی‌زاده اولین شهید مدافع سلامت در مقابله با کرونا پخش شد که در میدان کلاچای استان گیلان نصب شده و شیوه ساخت و نصب آن انتقاداتی را به همراه داشت.

مصاحبه‌ای از حیدر مصلحی وزیر پیشین اطلاعات هم این هفته پخش شد که اظهاراتی درباره نحوه رد صلاحیت مرحوم آیت‌الله هاشمی در سال۹۲ بر اساس پیشنهاد او داشت که در فضای سیاسی کشور زلزله به‌پا کرد و در گزارشی البته مفصل به آن پرداخته بودیم.

در فهرست ترندهای یوتیوب تیزر نسخه جدید بازی بتلفیلد علاقه‌مندان به دنیای بازی‌های ویدئویی را به خود مشغول کرده. در دنیای موسیقی خیلی خبر خاصی نبوده و گروه هیپ‌هاپ آمریکایی میگوس از فرصت استفاده کرده و دو موزیک ویدئوی جدید منتشر کرده که البته خیلی هم مورد استقبال قرار نگرفته. در دنیای فیلم و سریال هم خیلی اتفاق هیجان انگیزی رخ نداده و تریلر سریال گاسیپ‌گرل تا حدودی توانسته نظر طرفداران این سریال را جلب کند.

کدخبر: ۳۹۷۰۹۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر