کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۲۷۵۸
تاریخ خبر:

ویدئوهای پربازدید هفته|‌ قهر خواننده وسط کنسرت

روزنامه هفت صبح |‌ این هفته حادثه قطار متروی خط تهران- کرج اتفاق افتاد و ویدئوهای مربوط به آن در کانال‌های خبری بازتاب وسیعی داشت. در اینستاگرام ویدئویی مربوط به اجرای ضعیف و بعد قهر یکی از خوانندگان خارج از کشور در کنسرت ترکیه جنجال‌ساز شد. حواشی مربوط به بازی استقلال با نود ارومیه و پرسپولیس با ویستا توربین در جام حذفی را فوتبالی‌ها تعقیب می‌کردند. علی زندوکیلی به مناسبت سالروز فوت پدرش رفته سوار کامیون او شده و این ویدئو ۴۰۰ هزار بار در صفحه این خواننده دیده شده. بخش‌هایی از قسمت آخر مجموعه جوکر در اینستاگرام بازنشر می‌شد.

‌در فهرست ترندهای یوتیوب بیشتر ویدئوهای مربوط به کریسمس و سال نوی میلادی را پیدا می‌کنید. به‌علاوه اینکه تریلر فیلم سینمایی THE NORTHMAN هم منتشر شده و در همان ساعات اول ۶٫۶ میلیون بار در یوتیوب دیده شده. شبکه اچ‌بی‌او مکس هم تریلر نهایی قسمت ویژه بیستمین سالگرد هری پاتر را منتشر کرده.

بحث و نظر درباره قسمت جدید فیلم سینمایی مرد عنکبوتی در جریان است. بیلی ایلیش ویدئوی جدیدی از اجرای یکی از آهنگ‌هایش در استودیو به اشتراک گذاشته و ترند شده. اجرای گروه بی‌تی‌اس روی خط عابر پیاده یک خیابان و انیمیشن کوتاهی از دنیای شخصیت‌های بازی کلش‌آف کلنز عنوان بعضی دیگر از ویدئوهای پربیننده این هفته بین کاربران خارجی است.

کدخبر: ۴۳۲۷۵۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر