کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۷۳۶۷۲
تاریخ خبر:

ویدئوهای داغ هفته؛‌ از سحر قریشی تا آریانا گرانده

روزنامه هفت صبح | ‌یکی از جنجالی‌ترین ویدئوهای این هفته که در روز یازدهم مردادماه به پربیننده‌ترین پست تلگرامی روز تبدیل شد مربوط می‌شد به حضور مدیرعامل کاله در برنامه فرمول یک. مهمان برنامه که گویا در جریان پخش زنده برنامه نبود در توصیف پنیر مثالی زد که مجری برنامه را به شدت نگران کرد و صحنه بامزه‌ای رقم خورد.

این هفته ماجرای دلخوری هواداران استقلال از شوخی مجری برنامه سلام صبح بخیر و حاشیه‌های آن و بعد جواب توهین‌آمیز سامان گوران را هم داشتیم که به غائله کشداری تبدیل شده بود. همینطور اظهارات جواد رضویان در برنامه عصر جدید و واکنش رویا نونهالی هم بازتاب قابل توجهی پیدا کرد.

یک کلیپ هم این هفته روی کانال‌های خبری و اینستاگرام وایرال شد از حمله تند سحر قریشی به مهناز افشار در یک مصاحبه تصویری اینترنتی که اخیرا در سر ماجرای ورود زنان به استادیوم و منقلب شدن یا نشدن باهم مشاجراتی داشتند. در این مصاحبه سحر قریشی بعد از چند طعنه ریز و درشت به افشار می‌گوید: « سرت تو زندگی خودت باشه»!

در یوتیوب یک ویدئو منتشر شده از گاف‌های فیلم سینمایی ابر قهرمانی «شزم». این فیلم البته امتیاز بالایی کسب کرده و خیلی‌ها آن را پسندیدند اما به هرحال این ویدئوی ۱۷ دقیقه‌ای از سوتی‌های آن هم در فهرست ترندهای یوتیوب جای گرفته. یک ویدئوی کمدی از انواع عطسه کردن و مقایسه بین زنان و مردان هم خیلی مورد توجه کاربران خارجی قرار گرفته. موزیک ویدئوی جدید آریانا گرانده این هفته منتشر شده و با ۳۷ میلیون بازدید کننده در تعقیب اثر تازه کریس براون است.

کدخبر: ۲۷۳۶۷۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • khordbin

    سحر چرخنده شده؟!